Skip to main content

Ondanks  verschillende adapters en USB poorten geprobeerd te hebben blijven we foutmelding 2110-1100 krijgen als we verbinding met kabel proberen te maken (terwijl andere aparaten het wel doen op dezelfde kabel en adapter). 

Klantensetvice Nintendo gebeld, die geeft aan aan KPN te vragen op NAT type wel op A of B staat (op C of D werkt het niet) en of de DNS in de router goed staat voor Nintendo, zo nee dat ik KPN moet vragen deze handmatig in te stellen met mij.

vervolgens KPN klantenservice gebeld met deze vragen =, waarna de medewerker mij doorverwees naar dit forum, omdat hij dat niet wist. en aders contact op te nemen met de techdesk (wat een aparte dienst is waar je een abbonement voor nodig hebt).

(ik lees ook op internet dat je een bepaald type adapter nodig zou hebben RVL 015 of gecertificeerd. is dit noodzakelijk voor NIntendo, weet iemand dat?)

 

Hallo @Dave Lens 

 

Als het via WiFi wel werkt heeft het helemaal niets te maken NAT of DNS.

Is dat gewoon een willekeurige LAN adapter die je gekocht hebt?

Zo ja dan is de kans groot dat die niet ondersteunt wordt door de Nintendo, dat had hun klantenservice je ook kunnen vertellen.

Even op internet zoeken naar Nintendo Switch LAN adapter en dan kom je er wel een paar tegen die wel compatible zijn en werken.