Skip to main content

ik heb een hele oude wii maar hij geeft nu deze fout code aan en heb de online trouble shooter al geprobeerd die zegt neem conncact op met uw internet leveraar ik heb een v12 maar weet dus niet of dit wel compatible is met de wii iemand mischien een oplossing hoe ik mn wii weer aan internet kan kopelen zonder een usb lan ontvanger te kopen?

Hoi @JustMatthew en bedankt voor je berichtje :)

Het type modem zou naar mijn weten niet uit moeten maken, een wifi signaal is een wifi signaal en dan maakt het niet uit welk modem dit signaal uitzendt. Heb je al eens gekeken op de website van Nintendo? Ik ben verder niet zo bekend meer met de Nintendo Wii want dit is inmiddels natuurlijk wel een oudje. Wellicht heb je ook nog iets aan deze link. Hopelijk kun je met behulp van deze informatie toch weer verbinding maken!


Goedenavond @JustMatthew, is het nog gelukt om je Nintendo Wii weer te verbinden met de wifi? 


Ik neem aan dat je de Nintendo site eerst hebt bezocht en de aanwijzingen hebt gevolgd?

 

https://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/4269/~/error-code%3A-51330---51332

 

Overigens is een USB lan connector een verademing qua ping en stabiliteit...


@JanZ_ @EAZ1964 ik heb inderdaad al de site beken voordat ik überhaupt een forum aan had gemaakt maar die zijde dus dat ik hier naar moest ik heb de hoop een beetje op gegeven want niets op het internet werkt 


Dankjewel voor de terugkoppeling @JustMatthew.

Je geeft nog aan dat niets op het internet werkt; dat betreft nog steeds alleen de Nintendo Wii of gaat het nu ook om andere apparaten? 


Het is alleen de wii maar ik geef de wii op heb al van alles geprobeerd 


Als de wifi op andere apparaten in huis wel goed werkt, dan zit het probleem niet in de wifi @JustMatthew. Heb je dit ook al eens aangekaart bij de helpdesk van Nintendo?


De oude wii kan alleen met 2.4ghz band overweg, en dan ook nog niet met kanaal 1 en 11. Staat dat goed?


De oude wii kan alleen met 2.4ghz band overweg, en dan ook nog niet met kanaal 1 en 11. Staat dat goed?

Dat wist ik eerlijk gezegd niet maar op zich wel logisch ook; toen de Nintendo Wii uitkwam, maakten we alleen gebruik van 2.4 GHz dus ik denk dat dit een hele nuttige toevoeging is @EAZ1964. Hoop dat @JustMatthew hier ook wat mee kan!