Skip to main content

Beste KPN,

Wij hebben een abonnement bij u afgesloten, maar daarvoor moet een nieuwe aansluiting gemaakt worden, hier waren wij op voorhand niet van op de hoogte. Nu is het zo dat ons abonnement per 11 november ingaat en ons oude abonnement al is opgezegd. Dit terwijl de aansluiting pas op 17 november gemaakt kan worden. Het is op dit moment niet haalbaar om zolang zonder internet te zitten, zouden wij daarom in aanmerking komen voor een noodpakket? Of kunnen wij beter een abonnement aansluiten bij een andere provider?

 

Met vriendelijke groet,

Hannah

Hoi @Haagweg50b . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie. Een noodpakket kunnen we doorgaans inzetten als door onze schuld (nog) geen diensten geleverd kunnen worden. De regels hiervoor zijn vrij  streng.

Ik moet dus eerst even een beeld krijgen van de situatie. Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?

(mocht jij particuliere mobiele nummers bij KPN hebben, kunnen we hier sowieso altijd grote weekbundels opzetten. In dat geval ben je niet verstoken van internet)


Hoi,

Ik heb mijn persoonlijke gegevens aangevuld en de overige gegevens die ik heb. In huis heeft helaas niemand een mobiel nummer bij KPN.


Dank je, Haagweg. Ik zie hier inderdaad dat er aanvullende werkzaamheden nodig zijn. Nog even een aanvullende vraag: zit je nu dan al zonder internet, of zit je dan vanaf 11 november zonder internet?


We zitten vanaf 11 november zonder internet, want vanaf dat moment is ons contract met de huidige provider opgezegd.


Check, dan gaan wij even kijken of het mogelijk is om je dan vanaf die datum een noodpakket te bezorgen. We komen er zo snel mogelijk op terug. 


Ik heb iets meer duidelijkheid, @Haagweg50b. Omdat je op dit moment nog diensten hebt kan ik niet nu al een noodpakket sturen. Officieel moeten we dan wachten tot de 11e zelf voor we die aanvraag kunnen doen. Waarbij je hem dan, in het beste geval, de volgende dag kunt afhalen op een servicepunt. Ik ga kijken of ik toch al iets van te voren dit kan regelen zodat je hem ook op de 11e al hebt. Daar kom ik dan  volgende week maandag op terug. 


@Erik_ Bedankt voor je terugkoppeling! Ik hoop dat het lukt, zodat we niet een dag zonder internet zitten :)


Is er misschien al wat meer bekend? Dan kunnen we eventueel actie ondernemen voor een ander abonnement als dit niet gaat werken.


Hallo @Haagweg50b, excuses voor de late reactie! Ik was maandag niet aanwezig en de collega's hebben het per abuis gemist. Ik zie dat je op de 11e ook contact hebt gehad en dat er toen een aanvraag is ingediend voor een noodpakket. Die lijkt nog niet verstuurt, dus dat ik heb bij dezen alsnog gelijk laten doen. Het pakket wordt dan morgenmiddag bezorgd op het servicepunt in de Jumbo aan het Diamantplein in jouw woonplaats. Je kunt hem daar ophalen. Neem je ID mee, daar wordt om gevraagd.


@Erik_  als het goed is krijgen we vandaag een pakket binnen, is dat het noodpakket of is dat iets anders? Want ik dacht dat dat het direct online pakket betreft, maar ik kan het ook verkeerd hebben natuurlijk!


Als er een pakket bij je thuiskomt, dan is dat het installatiepakket. Het Direct Onlinepakket wordt bezorgd op het servicepunt. Als het goed is heb je beide inmiddels in huis?