Mijn tante (zie gegevens in mijn Profiel) heeft 2 weken geleden een Glasvezel Internet en TV abonnement afgesloten i.v.m. verhuizing.
In de eerste brief met geplande datum waarvoor de KPN monteur zou langskomen om alles te installeren en activeren stond een datum van 3 januari. Dit kwam mooi uit want dan zou mijn tante in ieder geval op 16 januari bij het intrekken van de nieuwe woning internet en TV te beschikking hebben. Echter enkele dagen later ontving zij een brief met een nieuwe datum waarvoor de KPN zou komen en dat is pas op 31 januari, Mijn tante heeft meerder malen met de KPN klantenservice gebeld en gevraagd of de KPN monteur toch niet eerder zou kunnen komen en wel voor 16 januari omdat zij anders 2 weken geen internet en TV ter beschikking heeft. De klantenservice laat keer op keer weten dat de datum waarvoor de KPN monteur kan komen echt niet eerder kan dan op 31 januari.
Volgens een KPN medewerker van het Business Center komt mijn tante in aanmerking voor een DOP noodpakket voor Internet + Digitenne en heeft een melding gemaakt in het ticket systeem.
Mijn tante heeft hiervoor op 9 jan. contact opgenomen met de klantenservice en dit exact zo voorgelegd. Maar de klantenservice laat vervolgens weten dat een DOP noodpakket niet voor nieuwe klanten geldt ?! De klantenservice zou dit intern navragen en dezelfde dag nog terugbellen maar ze hebben niets meer van zich laten horen!
Volgens onderstaande topic komt mijn tante wel in aanmerking voor een DOP noodpakket:
https://forum.kpn.com/internet-9/noodpakket-aanvragen-voor-verhuizing-naar-adres-zonder-werkende-aansluiting-579073
KPN Moderator (1 maand geleden)
"Als de aansluiting in je nieuwe woning later opgeleverd wordt dan handig is en je hierdoor in elk geval 48 uur zonder diensten zit, dan kun je in aanmerking komen voor het noodpakket."
Mijn tante is inmiddels ten einde raad. Kan een KPN Moderator op dit forum nog iets betekenen zodat mijn tante niet 2 weken zonder internet en TV komt te zitten?