Skip to main content

Hi ik heb een internet aan sluiting over op het kpn kastje kan ik dan zo direct op het www net zo dat ik npo star op mijn tv kan zien
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Hi ik heb een internet aan sluiting over op het kpn kastje (bedoeld u hiermee modem?) kan ik dan zo direct op het www (op deze aansluiting kunt u met een kabel een apparaat aansluiten dat internet kan ontvangen. bijvoorbeeld aan pc of internetspeaker.) net zo dat ik npo star op mijn tv kan zien (u kunt ook u tv aansluiten via wifi of kabel als deze tv dat ondersteund om zo optimaal gebruik te maken van de tv mogelijkheden. om npo start te kijken heeft u wel een abbonement nodig om alle programma's terug te kijken.) 


Ok dankje


Om welke aansluiting gaat het precies?


Om de modem maar heb al gebeld naar de kpn en volgens juli medewerkster kan het al leen op een smart tv voor heen hadden wij een andere privider daar kon het wel het zit wel op mijn tv maar het gaat niet via het zwarte kastje van juli


Om welke aansluiting gaat het precies?

Een bepaald type digitenne kastje heeft ook een LAN poort ... 🤔


Ik heb een poort over op mijn modem


Ik heb een poort over op mijn modem

Welk modem?

Of staat die hier niet bij?


V10


Update 01-11-2022

De NPO Start app is nu beschikbaar bij KPN.

 

 

Hoi @aaike10 Lees dat je al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Om te kunnen internetten en bijvoorbeeld NPO Start te gebruiken heb je een Smart TV nodig. De digitale ontvanger van KPN biedt geen optie tot het gebruik van NPO Start.
Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:


Hoi @aaike10 Lees dat je al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Om te kunnen internetten en bijvoorbeeld NPO Start te gebruiken heb je een Smart TV nodig. De digitale ontvanger van KPN biedt geen optie tot het gebruik van NPO Start.
Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:

Misschien is het iets om de NPO Start app aan de apps toe te voegen. Denk dat veel klanten dat wel fijn vinden.