Skip to main content

Hallo KPN Forum,

 

Gisteren heb ik met de KPN klantenservice gebeld en zeiden dat ik mijn vraag hier moest stellen omdat ze geen antwoord hadden.

Ik heb in mijn woonkamer drie kastjes hangen waar ik vanaf wil. In mijn vorige huis was de NT klein en  onopvallend zoals jullie op de fotos ziet heb ik er vermoed ik nu zelfs 3 hangen plus nog een coax kastje…. Als ik het goed begrepen heb, correct me if I’m wrong, kan de Fritzbox 5590 direct op de glasvezel aangesloten worden ? Of moet er nog altijd een lelijk kastje blijven hangen met een patch cover?

ik wil die dingen uit mijn woonkamer vandaar de vraag. Als er nog een patch cover nodig blijft ga ik de aansluiten  laten verplaatsen anders laat ik alleen de Nt’s weghalen en hang de Fritzbox op die plek.

 

Weten jullie of dit kan?

Hier nog de fotos:

 

 

Of moet er nog altijd een lelijk kastje blijven hangen met een patch cover?

Ja. Die zal altijd blijven. U kunt niet het glasvezeldraadje uit de muur rechtstreeks in de Fritzbox stoppen. Zo werkt het niet.

Met de 5590 zou alleen dat zwarte kastje wat op het witte linker kunststof deksel geplakt zit weg kunnen. Maar het witte gevaarte zelf blijft zitten.

U kunt een verplaatsing naar de meterkast aanvragen. Dan hangt het hele zooitje in de meterkast. 


U kunt een verplaatsing naar de meterkast aanvragen. Dan hangt het hele zooitje in de meterkast. 

Dat kan via https://www.mijnaansluiting.nl/home @HierMoetEenNaamStaan 


Reageer