Skip to main content

Met deze technologie kan worden getracht van een mens een robot te maken. Die recht doet aan de voortgang van de technologie en opbouw van een nieuw ras, mens-robots

Een gelijkende robot, die recht doet aan mijn audio-visuele kenmerken en mijn grondbeginselen uitdraagt. Mijn lichaam zal zoveel mogelijk intact moeten zijn, voor dit experiment

 

Omvormingsproces

Het omvormingsproces omvat een integratie van digitale elementen en metalen elementen, die zorgen voor een verbetering van de lichamelijke opbouw. Een stalen skelet, met spieren die door metaaldraden verstevigd zijn.

Dit delicate proces moet worden uitgevoerd door nano robots. Hiertoe zal een infuus worden toegebracht om toegang te verlenen tot de bloedbaan, van de mens.

De nano robots vormen het uiteindelijke proces en omvorming tot robot. Welke opgebouwd zal zijn uit miljarden op zichzelf staande nano robots (bouwstenen). De celstructuur zal per cel worden omgevormd tot een digitaal element, waar dat nodig is, waar het nodig is om vitale levensfuncties in tact te laten, zoals gehoor, reuk, smaak en zintuigen zal dit moeten gefuseerd worden. Dit moet per individuele cel worden opgebouwd als één geheel. Want anders kan het menselijk lichaam de overgang van het omvormingsproces niet aan, en zal het sterven. Dat zou jammer zijn, want dan word het geen mens-robot.

 

De fusie bestaat uit het omvormen van zenuwbanen, naar digitale zenuwbanen. Die wederom door de nano-robots worden opgebouwd vanuit het “kernpunt” van het menselijk lichaam. Welke door de nano-robots nauwkeurig zal worden bepaald.

De reden dat ik dit plaats, is omdat deze dingen mogelijk worden wanneer men daadwerkelijk een G6 netwerk gaat invoeren zoals ik heb omschreven op deze forum.

 

De ultieme verbinding tussen de elementen die de omvorming van het menselijk lichaam mogelijk maken en ons in staat stellen om het leven naar buitenaardse vormen over te dragen (dan hebben we bijvoorbeeld geen zuurstof meer nodig om te overleven, maar elektriciteit en dat wordt voor eeuwig duurzaam opgewekt via het G6 netwerk)


https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/6g-inter-planetair-internet-netwerk-systeem-nano-vezels-door-de-lucht-490352


https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/duurzame-energie-essentie-dee-490354


Het is geen utopie om te denken dat dit mogelijk is met onze huidige technologische ontwikkelingen.

We kunnen hiermee oorlog totaal verbannen van de wereld en een systeem ontwikkelen wat goed is voor alle mensen die er leven. “het is planet proof” duurzaam internet systeem


Nu verlies je me. Dit begint meer op Skynet te lijken verre van ideaal.

Of het boek Prooi van Michael Chrichton


Door de technologie van G6, DEE en het Omvormingsproces te integreren in de samenhangende elementen. Zou tevens een kunstmatig zonnestelsel gemaakt kunnen worden, waar op alle planeten leven mogelijk is. Naar omstandigheden op die planeet.

 

Beginsel

Door een kunstmatige verlichting te bouwen in de ruimte, zo groot als een maan, dat verbonden is met een G6 netwerk, kan je een verlichting maken die je aan en uit kunt zetten. Hiermee kan je bepaalde delen van het zonnestelsel verlichten (en daarmee ook zonne-energie recyclen).

 

Alle planeten kunnen op die manier worden omgevormd tot een levend geheel. Die in samenhang met elkaar allemaal leven mogelijk maken.

 

Door het omvormingsproces als mens-robot te aanvaarden en je bijvoorbeeld geen zuurstof nodig hebt, zou je als mens kunnen lopen op de maan, mars of elke andere planeet die we middels technologie middelen kunnen bouwen.

 

Ik ben ervan overtuigd dat dit systeem zal werken om het leven zoals dat is op aarde te verspreiden naar de andere planeten en te evalueren en groeien. Zonder belemmerende factoren die het leven op dit moment hebben.

 

Moeten G6 netwerk DEE duurzaam energie essentie Omvormingsproces en licht met elkaar worden gekoppeld.

 

 


De utopie hiervan is een levend zonnestelsel robot, waar vrede heerst en het leven kan gedijen.

 

Door deze omvorming te aanvaarden kan het geheel in stand blijven en kan het universum zich ontwikkelen in harmonie.

 

Tevens kan de Aarde hiermee leven schenken aan de andere planeten en een leven in vrede laten groeien in het universum. We kunnen de omvorming van de realiteit opbouwen in de celstructuur door nano robots.

 

 


We kunnen met deze nano technologie een realiteit ontwikkelen die nagenoeg perfect is.

 

We zijn bang gemaakt vanwege fictie verhalen zoals star wars en horror verhalen zoals Terminator. Maar wanneer een en ander goed blijft samenwerken is het juist ideaal voor alles.

 

Hiervoor wil ik graag de eerste mens zijn die dit omvormingsproces aanvaard.

 

Hiertoe laat ik een laatste wilsbeschikking opstellen door een notaris, waardoor ik word opgebaard aan de medische wetenschap en ik het omvormingsproces aanvaard. 

 

Dit experiment zal tot gevolg hebben dat mijn lichaam wordt opgebouwd vanuit de celkern en ik de eerste mens-robot ben die er is.

 

Als we ons zonnestelsel kunnen bouwen, als levend zonnestelsel robot en kunnen zorgen dat er samenhang en vrede is overal kunnen we met zijn allen een realiteit maken die nagenoeg gelijk is aan het Hemelse paradijs.

 

En ik denk echt dat deze theorie mogelijk is. 


Voordelen: De invoering van een G6 netwerk en omvorming van ons zonnestelsel tot levende robot zonnestelsel heeft alleen maar voordelen. Dit overtreft qua fictie zelfs het verhaal van de Transformers, Cybertron dat slechts een digitale planeet is. 

 

1 Omdat het zonnestelsel een robot is, kunnen zaken die ons kunnen treffen (zoals kometen) eenvoudig worden verwijderd uit ons zonnestelsel. Hierdoor kunnen wij ons wapenen en een komeetinslag die het leven zou uitroeien op aarde, kunnen voorkomen.

 

2 Omdat het zonnestelsel in vrede is kan het leven zich echt gaan ontwikkelen zoals het bedoeld is. We kunnen hongersnood en ziekte uitbannen.

 

3 We kunnen met deze technologie zorgen dat het leven aangenaam is en we kunnen zelfs ervoor zorgen dat onze ster, de zon, die ook onderdeel is van het levende zonnestelsel robot, geen zonnevlammen meer produceert en onze Zon nooit zal doven, omdat die eeuwig wordt gevoed met duurzame energie, dat ook nog eens wordt gerecycled.

 

4 De zwaartekracht samenhang wordt geperfectioneerd, zodat er geen aardbevingen meer plaats vinden. Op geen enkele planeet. We kunnen de ergste rampen simpelweg oplossen hierdoor.

 

5 We kunnen ervoor zorgen dat er geen bosbranden of overstromingen meer zijn. Wanneer de samenhang tussen leven en computer zo wordt opgebouwd dat ons zonnestelsel één geheel vormt. Kunnen we ervoor zorgen dat het leven precies krijgt wat het nodig heeft, en zich kan ontwikkelen op elke planeet in ons zonnestelsel. Ook op Mercurius, ook op Venus en zeker op Mars. Op alle planeten in ons zonnestelsel zal leven mogelijk zijn en zich kunnen ontwikkelen.


Kan nog wel even doorgaan met voordelen:

6 We kunnen alle oorlog staken en zelfs onze kernbommen vanuit de cel structuur ontmantelen zodat er geen kernwapens meer op de aarde bestaan en wij dit zonder schadelijke gevolgen kunnen doen. Deze nachtmerrie kan voorbij zijn als we simpelweg openstaan voor de invoering van deze omvorming.

7 Omdat de mens-robot vanuit de celkern wordt opgebouwd, blijft het leven en alle levensfuncties en zintuigen behouden. Door een perfecte samenhang te ontwikkelen tussen levensfuncties en computergestuurde lichaam kan iedereen zich ontwikkelen zoals hij of zij wil. 

8 We kunnen als robot zonnestelsel zelfs een zwart gat ontwijken, omdat we het kunnen omvormen en toevoegen aan ons zonnestelsel.

9 We zouden het eeuwige leven kunnen hebben, het leven ontwikkelen zoals het bedoeld is, en ons leven zo inrichten dat het leven overal in het universum mogelijk is. 


https://www.youtube.com/watch?v=GDDgltZKHtY


Reageer