Skip to main content

Tevens is het mij onduidelijk hoe een serie op te nemen. bijvoorbeeld wil ik aanstaande zondag F1 op npo1 opnemen. Bij Ziggo wordt dan direct gevraagd of je het gehele seizoen wild opnemen. ik heb nog niet gevonden hoe dit bij kpn te doen.

Ook het sorteren van de zenders is niet mogelijk, je kunt wel favoriete zenders markeren, maar in de juiste volgorde zetten zoals het kan bij Ziggo is niet mogelijk. 

Mijn draadloze printer doet het dus ook niet meer en is niet te verbinden met de kpn modem.

En verder ben ik het helemaal eens met bovenstaand probleem en onduidelijkheid in de gids. 

Helaas heb ik dus nu al een beetje spijt van mijn switch naar kpn.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Sibuka,

 

Om op te nemen heeft KPN, een uitleg gemaakt.

 

Wat betreft de printer heb je je netwerknaam(SSID) al terug gezet naar het oude? Heeft deze printer nog een oud IP adres vast erin staan dat buiten de 192.168.2.x valt?

 

Het schikken van de zenders weet ik niet of dat al kan. Maar misschien als er weer een grote update van de KPN TV+ Box komt, dat dat wel kan.


Hallo @Sibuka 

Tevens is het mij onduidelijk hoe een serie op te nemen. bijvoorbeeld wil ik aanstaande zondag F1 op npo1 opnemen. Bij Ziggo wordt dan direct gevraagd of je het gehele seizoen wild opnemen. ik heb nog niet gevonden hoe dit bij kpn te doen.

Als je een serie op wilt nemen krijg je de keus 1 aflevering of gehele serie.

Dat je bij de samenvatting van de F1 op NPO1 alleen de keus krijgt voor opnemen en niet de serie opnemen komt omdat het geen serie is in de zin van serie zoals bij GTST bijvoorbeeld.

Mijn draadloze printer doet het dus ook niet meer en is niet te verbinden met de kpn modem.

De priinter zit nig i.n de IP-range van Ziggo, dus de printer even resetten en opnieuw installeren, dan pakt deze de IP-range van KPN op.

Succes.

 

 


Heeft even wat moeite gekost, maar printer is nu weer beschikbaar.

En ja dat serie opnemen is een dingetje, ik ben net overgestapt naar kpn, dus is erg wennen maar Ziggo heeft toch wel meerdere zaken beter en logischer voor elkaar en duidelijker.

En het ordenen van favoriete zenders schijnt ook niet te kunnen.


Het is maar net wat je gewend bent. Net als bij een nieuwe wasmachine.  De eerste paar keer is een drama en daarna ben je er aan gewend. En hoe ouder je wordt hoe lastiger het is. 


Hoi @Sibuka, welkom hier. 

Het meeste is al gezegd, ik heb daar niet veel meer aan toe te voegen. Qua zenderlijst kun je alleen een favorietenlijst aanmaken inderdaad. Verder is er heel veel informatie over TV+ op onze kennisbank te vinden. 

Mocht je nog verdere vragen krijgen, laat het vooral weten. 


Beetje flauw die laatste 2 antwoorden!

Het heeft niets te maken met nieuwigheid zoals iemand zei. Het zit allemaal onlogisch in elkaar en van de kpn had ik beter verwacht! Bepaalde belangrijke zaken heeft ziggo gewoon beter en eenvoudiger voor elkaar. Bij kpn is het gewoon gewoon erg onduidelijk, onlogisch en onvindbaar in elkaar. En de opmerking “Verder is er heel veel informatie over TV+ op onze kennisbank te vinden. “, is dus een typische dooddoener. gewoon dit ff melden en de leverancier is overal van af en klant blijft verbaasd achter, wat flauw zeg die opmerking. 

Als je verder (Bart_Z van kpn)  wilt communiceren met mij , gelieve prive en niet in openbaar alla tik tak of fb 


Vele wensen zijn bekend, of ze ook gaan komen, durf ik zo niet te zeggen. Wel zijn we nog volop in ontwikkeling. Wat er in de nieuwe updates zit, kun je lezen op onze Product updates pagina. 

Privé gaat hier niet, we zitten hier op een openbaar forum, waar we als community elkaar helpen. Wil je liever privé contact, dan kan dat via Facebook, Twitter of Instagram.Â