Skip to main content

Om een oplossing te vinden voor mijn game die crashed op de xbox series x, geeft de service van de game aan om hun url “t17service.com” op de whitelist te zetten.

De game is Hellletloose.

Heeft iemand een idee of dit kan en of het ook verstandig is i.v.m. veligheid

groet, frits

Hoi @F. Hie, welkom hier. 

Ik weet hier het fijne niet helemaal van, maar dit kan niet op de Experia Box. Dat whitelisten gaat voor zover ik weet via een firewall of beveiligingsprogramma. Dit zou dan op de Xbox zelf moeten. Ik ben niet zo bekend met de Xbox, maar volgens mij kan dat niet daar op. Dus dan zou het niet kunnen. 

Hopelijk komt er nog iemand langs die meer verstand hier van heeft of vraag eens op het Xbox forum of een forum van de game zelf. 


Hoi, bedankt voor je antwoord. 
Volgens de speldevelopers zou dit wenselijk zijn aan de zijde van de isp, daarom dacht ik aan de experiabox. 
Het online gamen gaat echter nu weer redelijk, zonder aanpassingen aan mijn kant, het ligt denk ik dus aan de developerskant. 
Het is waarschijnlijk gecompliceerd om gamers met verschillende snelheden en reactietijden een gelijke spelervaring aan te bieden. 
groet Frits 


Ik moet zeggen dat ik zelf te weinig van af weet, dus ik durf je daar geen antwoord op te geven. Maar ben blij te lezen dat het inmiddels weer redelijk gaat.