Skip to main content

Ben opzoek naar een cover voor een oude wandkontakt aansluiting.

wie kan mij daar helpen, oude cover is zoek geraakt

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste @pbs 

Dat is erg vervelend dat de cover verdwenen is, zit die aansluiting in de huiskamer? Ik heb tegenwoordig een nieuwere versie van die aansluiting:

misschien dat een KPN monteur dit bij jou kan repareren. Maar door de coronavirus weet ik niet of dit een hoge prioriteit heeft. Monteurs rijden nu alleen nog maar uit voor storingen die niet kunnen wachten, en ik weet niet of dit eronder valt. Zou je eens een foto willen plaatsen van die aansluiting in jou huis?


Beste Dennis,

Allereerst dank je wel voor de snelle reactie. De aansluiting in het andere huis waar ik naar toe gaat. Het is oude ptt aansluiting die vroeger overal standaard geplaats in elk nieuw gebouwd huis  Kan morgen een foto maken en hier plaatsen.

M.vr.gr. pbs

 


Beste Dennis,

Allereerst dank je wel voor de snelle reactie. De aansluiting in het andere huis waar ik naar toe gaat. Het is oude ptt aansluiting die vroeger overal standaard geplaats in elk nieuw gebouwd huis  Kan morgen een foto maken en hier plaatsen.

M.vr.gr. pbs

 

@pbs bedankt voor jou info, dan wacht ik die even af, ik begrijp dat daar nog geen glasvezel ligt. Je kunt op deze site eens kijken of daar glasvezel ligt. Typ op die site de postcode en huisnummer in van dat huis. Ligt daar glasvezel dan heb je die aansluiting niet eens nodig. 


Beste Dennis,

nogmaals hartelijk dank voor je hulp, maar we hebben hem uiteindelijk toch weer gevonden op een plek waar je normaal niet gaatzoeken.

 

m.vr.gr. 

Pbs


Goedemiddag @pbs, fijn dat je hem terug hebt kunnen vinden! Het was lastig geweest om aan een nieuwe te komen :-)


Ook ik ben opzoek naar een afdekplaatje voor de oude PTT frame.  Beneneden in de huiskamer is door de kpn  monteur een nieuwe duo aansluiting gemonteerd. daar loopt nu de internet kabel door (vanaf de router) naar de slaapkamer boven. Nu we deze kamer aan het opknappen zijn, ben ik op zoek naar een duo plaatje zodat de kabel netjes uit de muur kan richting de pc. Wie weet waar te verkrijgen?

 

 

 


Ik ben ook op zoek naar deze. Die van mij is aan vervanging toe. Ziet er niet meer uit.


Hallo @yvonne54 even in een sopje van Andy o.i.d. en het knapt weer op.

 


Ik zie ze niet meer op marktplaats staan @yvonne54 .Je kan ook een monteur inschakelen, dan krijg je deze:

Die jij zoekt zijn uit de jaren 70 en zien er natuurlijk allemaal niet echt netjes meer uit.


Oke. Ga ik eens informere .


Ik zie ze niet meer op marktplaats staan @yvonne54 .

Hier misschien? 

https://www.marktplaats.nl/v/telecommunicatie/vaste-telefoons-niet-draadloos/m1854306939-kpn-ptt-telefoon-contactdoos-diverse-verschillende

Foto 2.


Hallo @yvonne54 zie onderstaande link van een verkoper op Marktplaats die o.a. aanbiedt wat jij zoekt:

https://www.marktplaats.nl/v/telecommunicatie/vaste-telefoons-niet-draadloos/m1854306939-kpn-ptt-telefoon-contactdoos-diverse-verschillende


Die inderdaad 😃