Hallo mensen,
Na installatie is mijn thuisnetwerk erg slecht.
Alles op de juiste manier aangesloten in de meterkast, internet op de computer (bekabeld LAN) is momenteel wel stabiel.
Dan gaan we naar de slaapkamer, indien ik op mijn tablet of telefoon (samsung nieuwste) een video probeer te kijken via Youtube dan gaat het draadloos netwerk er uit icoontje van wifi verdwijnt en begint te knipperen. Na het knipperen is het icoontje helemaal weg, de boel word dan weer opnieuw gestart en de verbinding is terug. Dit gebeurt meerdere malen onder het HD video kijken.
Als ik nog geen eens HD video’s kan bekijken op mijn computer of tablet/ telefoon, wat is dit dan voor verbinding?
Ook als ik de klantenservice probeer te bereiken via de chat dan word er beterschap belooft maar niet gezorgd voor een oplossing. Ik krijg steeds hetzelfde te horen zoals de volgende standaard zinnen:
Heeft u de wifi manager al gebruikt? Zitten de stekkers er goed in? Of ze vertellen me dat ze wat aan het proberen zijn en dat duurt dan 3 min en dan valt de verbinding weg.
Wanneer de verbinding wegvalt valt ook de chat weg en kan ik hem niet meer hervatten met dezelfde contact persoon. Daarna ga ik opnieuw in de chat en zijn er 25 wachtende voor me (zoals elke dag).
Ik haak dan af en probeer het andere dag weer, dan is het hetzelfde verhaal.
De reden dat ik bij KPN ben gegaan is de tablet van microsoft. Maar ik heb er spijt van, en wou dat ik nooit over was gestapt.
Ik heb ouders met een andere modem dan ik, en die hebben er zelfs een 4G modem bij gekregen met een sim kaart. Ik snap er niks meer van, wanneer krijg ik een andere modem? Deze is echt niet goed hoor, en kan bij het grof vuil.
Ik wens dat dit opgelost gaat worden z.s.m en dat ik weer een verbinding krijg die uitstekend functioneert.