Skip to main content

Ik overweeg te stoppen met KPN: slecht wifi bereik in huis, klantenservice onbereikbaar, laptops die geen verbinding kunnen maken met de modem. Jammer. Ik had het graag met de kalntenservice op willen lossen.

De forumleden helpen je graag hoor dus steek  van wal:wink: waar gaat het mis?? Als jouw netwerk eruit ziet zoals hieronder omschreven dan komt het zeker goed.


@Adrianush 

Klanten service is 0800-0402 !!!

Wat heeft U voor Experiabox ?

Heeft U koper of glasvezel ?

Gebruikt U wifiversterkers ?

Gebruikt U draadloze verbindingssets ?


De goede werking van Wi-Fi valt buiten de verantwoordelijkheid van providers, ze bieden het aan maar kunnen geen garanties geven over de werking: daarvoor is Wi-Fi te veel afhankelijk van omgevingsfactoren buiten hun invloed (Wi-fi van de buren, magnetrons, LED-lampen, (gewapend) betonnen muren/vloeren, etc.). Bij een andere provider (met andere merken Wi-Fi appartuur) zou het beter maar ook nog veel slechter kunnen zijn, ook die kunnen geen garantie afgeven, de mooie verhalen in reclames ten spijt.

In de Thuis app van kpn onder Service vind je de optie Verbeter je wifi (Wifi Manager), heb je die al eens geprobeerd?


Prima Henk, Ik heb gisteren na goed contact met de klantenservice de Experia wifi aangeschaft voor 49 euro. IN de keuken waar ik echt bereik had van 12 tot 24 mbites/s heb ik nu 300 mbites/s. Aanmerkelijk verschil en probleem is dus opgelost.