Skip to main content

Goedenavond, ik heb een X-box 360 en daar doet een spel het niet op. Gemaild met de helpdesk van Microsoft en zij stellen dat er bepaalde poorten opengezet dienen te worden alvorens dat spel het gaat doen. Nu ben ik een nitwit in dit soort dingen en na contact met een vriendelijke meneer van jullie vertelde hij me dat hij kon zien dat er UDC poorten idd in mijn router niet open stonden, die we open gezet moesten worden. 

Ik heb ook een lijstje met nummers van Microsoft gekregen die ik kennelijk dus moet aanpassen, alleen weet ik niet hoe… ik ben inmiddels ingelogd via Chrome in mijn router en zie daar opties waarvan ik het bestaan niet wist. Voordat ik maar wat ga klikken en het allemaal verpest, wie kan me hier doorheen loodsen?

 

gr, Marc

Het gaat al mis in mijn eerste mail merk ik, ik bedoel UDP ipv UDC :(


Hoi @Marc08, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk op het moment. Heb je inmiddels kunnen achterhalen hoe je deze port forwards kunt instellen? Zo niet, neem dit topic eens door, daar staat in hoe je op de V10 dit kunt instellen. Als je er niet uitkomt, geef het aan, dan kijk ik mee.


Hey Erik, geeft niks.. ik zal jouw link even bekijken en hopelijk kom ik er uit. Zoniet, zal ik idd contact met je opnemen, thanx