Ik heb met de Experia box V10 beroerde WIFI. Van de 500 MB die de woning binnen komen weten een tweetal versterkers van KPN er boven nog maar 110 uit te persen en die vallen dan nog met enige regelmaat weg.
Om dit probleem op te lossen vandaag een Orbi WiFi System (RBK53) AC3000 aangeschaft.
Vrijwel elke review rept over probleemloze plug en play functionaliteit, maar bij mij werkt het voor geen meter.
Als ik de versterker rechtstreeks op de router aansluit, krijg ik het netwerk niet aan de praat. Hij blijft vragen of ik handmatig de instellingen wil verzorgen. Dat wil ik wel, maar met de opgegeven input lukt het niet om een werkend netwerk te krijgen. Bovendien las ik op internet dat je dan problemen gaat krijgen met de TV ontvangst. Toen ik terug wilde naar het oude systeem bleek de router van de leg. Nadat KPN dit weer had hersteld heb ik geprobeerd de Orbi aan te sluiten op de Experia box zelf. Dit leverde echter ook niet het gewenste resultaat. Het lijkt erop alsof het netwerk niet is beveiligd en ik daarom wordt geblokkeerd.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wellicht een oplossing in begrijpbare terminologie.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.