Skip to main content

Hai, 

Hoe vraag is een nieuwe Experiabox aan?

Ik heb een V8 versie. Ik zie dat nieuwe klanten een veel recentere versie krijgen, plus WiFi boosters. En ik zit met een paar jaar oud apparaat dat het nu af laat weten. Erg onhandig met thuiswerken.

Weet iemand de url waar ik die nieuwe box kan opvragen?

Dank jullie wel voor de assistentie 🙂!

Goedemiddag @Noord1808, een experiabox ruilen we alleen om als deze aantoonbaar defect is of écht verouderd (V7 of ouder). De V8 voldoet nog aan de eisen die we aan modems stellen.
Dat gezegd hebbende hoort je verbinding natuurlijk gewoon goed te werken! Begrijp ik dat het Wifi niet goed is?
Ik wil je aanraden onze online wifimanager volledig te doorlopen. Deze probeert eerst met instellingen je wifi overal goed te krijgen. Als het daarmee niet lukt biedt deze ook gratis Wifiversterkers aan!


Helaas, de WiFi manager aantal keer doorlopen voordat ik hier postte in dit forum. En nu probeer ik het weer, maar loopt de KPN app steeds vast en krijg ik foutmeldingen. Heb nog steeds wegvallende WiFi waardoor deze reactie plaatsen ook tig pogingen kost.

Ik had ook met de klantenservice gebeld voor een nieuwe experiabox. NIets meer gehoord dus ga er vanuit dat ik geen nieuwe krijg. Dan ga ik de boel opzeggen en naar een andere provider. Steeds wegvallende verbinding, uit een teams vergadering gegooid worden, bevriezend beeld tijdens overleg… het kost me te veel stress. Dat een V8 op papier het moet doen en dat er misschien geen aantoonbaar defect op mijn box te vinden is lost mijn probleem niet op. Alle lichtjes zijn groen, ik woon super klein en zit tegenover de experia box met de IPad. Het werkt evengoed niet. Dan ben ik er een beetje klaar mee…. 

Dan maar terug naar Ziggo. Krijg ik weer de nieuwste versie van de box die zij gebruiken denk ik.