Skip to main content
Vraag

Oudelijk toezicht ingesteld maar apparaat kan nog gewoon op internet

• March 1, 2026
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo,

Ondanks dat ik een schema heb ingesteld voor meerdere apparaten van mijn kind dst het wifi op bepaalde tijden uit moet, werkt dit niet. In de app staan ze actief, maar er is gewoon internet op de apparaten. Als ik dan naar het ip adres kijk, komt dit overeen met het apparaat wat geblokkeerd is.

5 reacties

• Auteur
  • Helper
  • March 1, 2026

Hallo,

Ondanks dat ik een schema heb ingesteld voor meerdere apparaten van mijn kind dst het wifi op bepaalde tijden uit moet, werkt dit niet. In de app staan ze actief, maar er is gewoon internet op de apparaten. Als ik dan naar het ip adres kijk, komt dit overeen met het apparaat wat geblokkeerd is.

Even nog ter info. Het blijkt dat op deze manier er dus geen internet op de vr bril is. Als ik de tijden omdraai, wordt dit niet opgeslagen. Als ik tijdelijk het schema uitschakelen, heeft de vr bril weer internet 

rvk01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • March 1, 2026

Ik denk dat als je inlogt op de router zelfs, de interface veel duidelijker is. Dat kun je blokjes groen en grijs maken.

Tevens kun je begin en eindtijd niet omdraaien omdat dit binnen 1 dag moet vallen. Je kunt dus niet 20.45 tot 06.00 opgeven. Je moet dan 20.45 tot 00.00 en 00.00 tot 06.00 opgeven.

Maar... de gui van de router zelfs is een stuk duidelijker. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@AJWO, welkom op onze community! Ik zie al een goede tip staan, het kan ook helpen de experiabox én de VR Headset even te herstarten zodat hun sessies onderbroken worden. Dit hoort verder gewoon te werken! Als dat het toch niet oplost, zit de headset dan niet toevallig op een andere wifiverbinding?

• Auteur
  • Helper
  • March 3, 2026

Ik denk dat als je inlogt op de router zelfs, de interface veel duidelijker is. Dat kun je blokjes groen en grijs maken.

Tevens kun je begin en eindtijd niet omdraaien omdat dit binnen 1 dag moet vallen. Je kunt dus niet 20.45 tot 06.00 opgeven. Je moet dan 20.45 tot 00.00 en 00.00 tot 06.00 opgeven.

Maar... de gui van de router zelfs is een stuk duidelijker. 

Ik had het in eerste instantie op die manier gedaan, maar toen werkte het ook al niet. Toen kwam ik er achter dat er in de app een andere interface zat wat simpeler in elkaar zat en gewoon via de mobiel goed in te stellen was. Maar dit werkt dus ook niet

• Auteur
  • Helper
  • March 3, 2026

Hoi ​@AJWO, welkom op onze community! Ik zie al een goede tip staan, het kan ook helpen de experiabox én de VR Headset even te herstarten zodat hun sessies onderbroken worden. Dit hoort verder gewoon te werken! Als dat het toch niet oplost, zit de headset dan niet toevallig op een andere wifiverbinding?

De heatset zit op de zelfde wifi,maar wel op de SuperWifi. Maar het is niet alleen de headset, het is alles. Dus de tel,laptop en tv.  Dus alles wat op een bepaalde tijd moet uit gaan, blijft gewoon aan. Het enige is dat het allemaal op de SuperWifi zit. Maar dat mag lijkt mij niet uitmaken. Had het ip adres van de laptop ook nagekeken en deze kwam overeen .