Skip to main content

Wij hadden eerst een modem V8 Sinds wij een modem box 12 hebben kan ik het alarm niet meer vanaf mijn telefoon bedienen buiten het WiFi netwerk. 
Zou graag stap voor stap zien en lezen hoe dit aangepast moet worden. 

Dan denk ik dat je bij de leverancier van de alarminstallatie moet wezen. Toch?


Ik denk dat je tevens een ander IP adres hebt gekregen wat niet bekend is bij je alarm(centrale) en dat daardoor toegang wordt geblokkeerd 


Mijn IP adres is hetzelfde gebleven. Moet bij de box 12 de poort er op een andere manier ingezet worden als bij de V8.


Mijn IP adres is hetzelfde gebleven. Moet bij de box 12 de poort er op een andere manier ingezet worden als bij de V8.

Maar wij weten natuurlijk ook niet welk poortnummer dat voor uw alarminstallatie is.


Pak die telefoon, maak een kampvuur in de woonkamer loop er 4 rondjes linksom in paardensprong omheen, draai om en hinkel op rechts weer 2 rondjes en wissel dan naar links, gooi de telefoon tegen de box12 en met een beetje geluk ben je van alle ellende af.

M.A.W. zolang we niks weten kunnen we hooguit onzin verkondigen, misschien handig om type en merk alarm installatie te benoemen, welke app je gebruikt en hoe die installatie aangesloten zit of moet worden op de router.


Dit is toch het kpn forum om vragen te stellen over kpn of niet ????

 


Dit is toch het kpn forum om vragen te stellen over kpn of niet ????

Ja, klopt. Maar uw probleem gaat niet over KPN. Het gaat over uw alarminstallatie, en die is niet geleverd door KPN.

Wat is het merk en type van die installatie?