Skip to main content

Waarom word ik constant gebeld door KPN, nu ik over ga stappen naar T Mobile thuis?

Ik heb vorige week netjes gebeld met KPN en konden ze mij geen verbeterde aanbieding doen en heb ik besloten om over te stappen naar T-Mobile.

En nu word ik aanhoudend gebeld….. Vreemd. :unamused:

@Looney72 Omdat we je niet kwijt willen:innocent:.

Het zal je niet verbazen dat wanneer een provider een verzoek krijgt voor een overstap, ze denken… Ho eens even, waarom ga je ons verlaten? 
We nemen in de meeste gevallen contact op met de klant. Vooral als de overstap niet eerder met ons besproken is. We zijn a) benieuwd naar de reden van overstappen en b) benieuwd of wij wellicht iets voor je kunnen betekenen. Dat je eerder contact hebt gehad, zonder enig resultaat heeft hier verder geen invloed op. 
Je mag de belletjes negeren, maar let op! Het kan ook zijn dat we bellen omdat iets onduidelijk is. 
Als je overstapt mét Nummerbehoud van een vast telefoonnummer o.i.d, dan kan het zijn dat we het e.e.a. willen verifiëren (meestal doet de nieuwe provider dit). Geen zorgen, als dit laatste het geval is, sturen we daar ook een mail over met het verzoek contact met ons op te nemen. 

Verder mag je ons uiteraard negeren.  


Heb reeds contact gehad met KPN en de overstap geannuleerd. Echter moet ik even wachten tot KPN kan zien dat het bij T-Mobile geannuleerd is en zou zouden ze met mij kijken naar de mogelijkheden.

Dus ik wacht toch nog even af naar het aanbod vanuit KPN en dat beslis ik definitief wat ik ga doen.

 

 


Eerst annuleren en als het dan ongedaan is gemaakt, dan pas kijken wat de mogelijkheden zijn?
Waarom heeft KPN je niet meteen een goed aanbod gedaan?

Zo wordt je nog aan het lijntje gehouden.


Snap wat je bedoelt, zo voelde het voor mij ook. Ik geef het nog een laatste kans en anders ben ik nog zo weg. Ik snapte ook niet waarom ze niet gelijk een aanbod deden..…

 


Haha, wat stom @Looney72! Ik ga ervan uit dat ze je een leuke aanbieding gaan doen. Mocht je er niet uitkomen, dan kijk ik graag met je mee. 
Laat je het weten als ze contact met je hebben opgenomen?