Skip to main content
Vraag

Overzicht van apparaten in de MijnKPN app klopt niet

• August 23, 2026
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Na een firmware update van mijn modem naar firmware V10.C.26.06.10 komt de informatie op de mijnKPN (mijn Wifi) niet overeen met de werkelijke situatie van mijn Superwifi 2 punten.

3 superwifi punten zijn bedraad, en 1 is verbonden via wireless 5Ghz.

Het overzicht in het modem is prima, laat ook 26 apparaten zien die aangesloten zijn, het overzicht in de app laat echter 20 apparaten zien en geeft aan dat alle Wifi punten en het modem niet bereikbaar zijn. Hierdoor krijg ik ook allerlei meldingen in de app zoals Wifi punten zijn niet goed geplaatst. 

Status in KPN app

Status in Modem

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 23, 2026

Dat is op dit moment helaas een bekend verschijnsel. De enige oplossing voor nu is een reset van de v10. Als je die reset dan hoef je de SuperWiFi's in principe niet te resetten. Dat is mijn ervaring. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 23, 2026

Dat is op dit moment helaas een bekend verschijnsel. De enige oplossing voor nu is een reset van de v10. Als je die reset dan hoef je de SuperWiFi's in principe niet te resetten. Dat is mijn ervaring. 

Hi Joep, best wel een dingetje, vooral omdat ik na die firmware update al 2 keer opnieuw moest starten. Na de firmware update was ook de SSID terug naar default (wat ik ook nog nooit heb willen meemaken)..

Anyway, ik laat dit topic even open staan om te kijken of er misschien vanuit KPN aandacht voor is om dit op te lossen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 23, 2026

Dat is wel vreemd. Als ik het modem reset dan is het wat de ssid's betreft alles hetzelfde gebleven 🤔. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 23, 2026

Dat is wel vreemd. Als ik het modem reset dan is het wat de ssid's betreft alles hetzelfde gebleven 🤔. 

Na mijn vakantie kreeg ik een verzoek te rebooten voor een firmware update (V10) die raakte bij deze update alle info kwijt. Nu is de V10 up to date, de Superwifi punten ook. Normaal is een reboot van de V10 geen probleem.