Hallo,
Ik heb via de webserver van onze modem de Parental Control ingesteld voor een aantal devices.
Als deze devices (een telefoon en een laptop) de verbinding hebben, kan ik de Friendly name instellen (heb ik ook gedaan om ze makkelijk te identificeren) en dan kan ik de Parental control instellen (per ur aangeven allow / denied).
In het begin heeft het ook gewerkt maar nu werkt het niet meer. De twee devices kunnen gewoon nog steeds via de WiFi verbinden met internet. Ook als ik zeg alles Denied (gewoon niet toegestaan) dan blijven ze met Internet verbinden.
Heeft het iets te maken met het feit dat wij twee Versterkers hebben (deze witte schotels) van KPN (abonnement gekocht vorig jaar, deze waren dus gratis in zo’n aanbieding).
Ik vind het heel vervelend, je zegt dat apparaat niet op internet mag maar de gebruiken kan het gewoon nog steeds, hoe kan dat in nou?
Moet je het apart instellen in de schotel via de menu van de versterker zelf (die heft ook eigen menu, eigen IP adres en eigen webinterface).
Groeten!