Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb vorige week Parental control ingesteld voor een aantal devices op mijn V10a.
De eerste struggle die ik had was wanneer staat het internet nou aan en wanneer niet.

Oftewel wat betekend active? Is in dat tijdslot het internet dan geblokkeerd of uitgeschakeld.
Om zelf tot het antwoord te komen heb ik het getest, daar werd het niet duidelijker van..

Of mijn tijdslot nu active is of niet, internet blijft gewoon werken op het apparaat.

Wat kan ik hier aan doen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Heeft u versterkers? Want dan werkt het niet. 


Het groene vlakje betekent dat parental control actief is @MarkusPosthuma. In eerste instantie dacht ik dat dit betekende dat op de groene vlakjes internet uitgeschakeld/beperkt zou zijn. Maar nu twijfel ik. Ik ben met je eens dat dit onduidelijk is. Even een kwestie van proberen zou ik zeggen. 

Kijk even naar het (tweede gedeelte van het) antwoord van Noordzee in een eerder topic over dit onderwerp. Misschien dat je met die extra tips het wel voor elkaar krijgt. 


Ik heb ook beide standen geprobeerd, bij beide gevallen blijft wifi van onze kinderen gewoon werken.