Beantwoord
PlayStation 4 in centerparks
Momenteel zit ik in centerparks en heb mijn ps4 mee genomen. Nu is het zo dat ik geen verbinding kan maken met het wifi (premium) wegens dat je moet inloggen via kpn hotspot lukt het op eem of andere manier niet... ik zou hier graag een oplossing voor willen
Beste antwoord door Vikash van KPN
Goedemiddag allen. Wat leuk dat jullie deze vraag stellen op het Forum.
Het probleem is dat je moet inloggen op een website zodra je gebruik maakt van een Hotspot. Pas daarna krijg je toegang en kan je gebruik maken van internet en online gamen.
Je zal een Wi-Fi verbinding moeten maken in het instellingenmenu van jouw PS4. Test het signaal niet wanneer daarom wordt gevraagd. Open in plaats daarvan de browser en log in. Zodra je bent ingelogd op de Hotspot druk je snel op de PS knop. Mocht de verbinding na een tijdje wegvallen dat zou je dit opnieuw moeten doen
Het werkt ook op de manier dat Robin beschrijft, daar kan je ook voor kiezen natuurlijk :-)
Bekijk origineelHet probleem is dat je moet inloggen op een website zodra je gebruik maakt van een Hotspot. Pas daarna krijg je toegang en kan je gebruik maken van internet en online gamen.
Je zal een Wi-Fi verbinding moeten maken in het instellingenmenu van jouw PS4. Test het signaal niet wanneer daarom wordt gevraagd. Open in plaats daarvan de browser en log in. Zodra je bent ingelogd op de Hotspot druk je snel op de PS knop. Mocht de verbinding na een tijdje wegvallen dat zou je dit opnieuw moeten doen
Het werkt ook op de manier dat Robin beschrijft, daar kan je ook voor kiezen natuurlijk :-)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.