Skip to main content

Als ik mijn ps5 via de kabel of wifi wil verbinden geeft de PlayStation aan dat hij het IP adres niet kan vinden binnen het tijds limiet. Gister kon ik nog heel de dag gamen en vandaag al heel de dag geen internet op de ps5. Router is al meerdere malen herstart en het werkt nog steeds niet

Hello!

To resolve the PS5 issue of not finding an IP address, try setting a static IP and custom DNS on the console, check the router settings, and ensure the PSN server is online. If the problem persists, consider updating the console’s firmware or consulting PlayStation support.


Welkom op de community @Ayrton91. Heb je je gebruikersnaam vernoemd naar de coureur, of ben je zelf naar hem vernoemd?

Dat jouw PS5 niet online wil is raar, werken andere apparaten nog wel via dezelfde verbinding? Kan het zijn dat de PS5 een software update klaar heeft staan en die eerst geïnstalleerd moet worden voordat je weer online kunt?


Hahaha nee ik ben echt vernoemd naar de coureur.

Het probleem is al opgelost het zat hem in het kastje van het glasvezel de monteur was er vandaag om hem te vervangen. 
Verder konden er toen ook geen andere apparaten verbinden met het wifi, wel zo lekker nu heel mijn huis vol staat met apparaten die wifi nodig hebben 😂

 


Dat vind ik prachtig @Ayrton91, hij is nog altijd mijn held 😄 Ondanks dat het al 30 jaar geleden is.

Tegenwoordig zit bijna alles op de Wifi inderdaad, als dat uitvalt ben je opeens alles kwijt. Gelukkig is er gisteren een monteur geweest die het heeft kunnen oplossen en werkt alles nu weer!


Reageer