Poort 25 kunt u door middel van een poortforwarding gewoon open te zetten. Maar het is sterk af te raden poort 25 überhaupt te gebruiken. Want die is bedoelt voor onversleuteld emailverkeer waarbij alle inhoud van de mail en ook wachtwoorden en dergelijke door derden eenvoudig te lezen zijn.
Het probleem van de "omgekeerde DNS" is niets aan te doen. Dit word niet ondersteund bij particuliere en klein zakelijke abonnementen.
Poort 25 kunt u door middel van een poortforwarding gewoon open te zetten. Maar het is sterk af te raden poort 25 überhaupt te gebruiken. Want die is bedoelt voor onversleuteld emailverkeer waarbij alle inhoud van de mail en ook wachtwoorden en dergelijke door derden eenvoudig te lezen zijn.
het wordt niet aanbevolen, maar ik wil dat het open is
Het probleem van de "omgekeerde DNS" is niets aan te doen. Dit word niet ondersteund bij particuliere en klein zakelijke abonnementen.
maar waarom is <->DNS het probleem? in het onderhavige geval zeg ik het abonnement voor het bedrijf op omgekeerde dns is niet mogelijk poorten worden gefilterd hoe kunnen we onze e-mailserver en databaseserver beheren?
nu kan ik op dit moment e-mails verzenden, maar ik kan geen e-mails ontvangen omdat de kpn-servers ze niet bij mij bezorgen
als je naar de discussies kijkt, toen ik een privé-abonnement had, kreeg ik een antwoord: reverse dns alleen voor partners nu is het abonnement per bedrijf en ik krijg het antwoord: niet voor kleine bedrijven, maar voor grote als ik mij abonneer op een groot bedrijf Welk antwoord krijg ik?
:)))))
Nogmaals: u kunt poort 25 gewoon open zetten. U weet toch wat poortforwarding is neem ik aan?
Maar ik denk niet dat de KPN mailservers überhaupt poort 25 gebruiken. Want voor KPN is onversleuteld emailverkeer op poort 25 geschiedenis.
:)))
K și <-> dns Istoria mai este la fel?
:))))<TAG1>
Een ander probleem @revers DNS is dat je hier geen urls mag plaatsen, je kunt het binnen een uur na plaatsen nog weghalen, het is tegen de forumregels n.l. Je hebt het als ik goed geteld heb 2 keer geplaatst.
nu zie ik dat we ons beperken tot berichten Ik denk dat het de bedoeling van deze forums is dat andere klanten de problemen van KPN zien
want als ik een auto koop, koop ik hem met alle deuren. Zo hoort het ook met een internetlijn
Ik begrijp niet waarom je poort 80 niet gewoon open laat en de rest filtert
Sterker nog, je kunt die poort ook filteren maak alsjeblieft een paar plastic modems en geef ze aan de klanten
KPN moet ons beschermen, niet beperken
Vandaag ga ik de mensen van kpn bellen en weer overstappen naar de particulier en het abonnement voor bedrijven opzeggen
Poort 80 staat standaard niet open. Die moet ook door middel van een poortforwarding open gezet worden.
Ik krijg bijna de indruk dat @revers DNS een AL spambot is die hier automatisch gegenereerde reacties zit te plaatsen. Erg onsamenhangende teksten, niet erg ingaan op wat er geschreven word, opeens beginnen over "plastic modems". Vaag verhaal zo.
in plaats van te kijken wat we kunnen doen om uw klanten blij te maken omdat je hebt ze zonder enig recht beperkt wij maken hier grapjes plaats poort 80 in de sectie met poort 80, hier is poort 25 Hoe dan ook, ik begreep niet waarom ik poort 25 open had staan op de particulier en op het bedrijf heb ik poort 25 gesloten
Ooo Ik zie dat jullie nu twee beheerders zijn Heeft iemand poort 25 kunnen openen? Van de twee beheerders is geen van beiden daartoe in staat?
:)))
Ik zie dat jullie nu twee beheerders zijn
Hoe kom je daar dan bij?
Heeft iemand poort 25 kunnen openen?
Dat kan je, zoals @Nick83 aangegeven heeft, zelf doen door een port-forwarding in te stellen.
Plaats hier eens een screenshot van jouw port-forwardings.
maak je geen zorgen meer, ik zal het proberen met cloudflare
Wat heeft Cloudflare hier nu mee te maken?
Een port-forwarding stel je op jouw Experia/KPN Box in en voor reverse DNS kan je alleen bij KPN zelf terecht.
Wat heeft Cloudflare hier nu mee te maken?
Een port-forwarding stel je op jouw Experia/KPN Box in en voor reverse DNS kan je alleen bij KPN zelf terecht.
OK laten we het proberen
dus ik kom uit op 1515 in plaats van 25
Waarom heb jij bij de externe poort 1515 ingevuld en niet gewoon 25?
Ik begrijp het niet ? Open je poort 25 normaal voor mij?
Be positive, avoid negativity, enjoy life and stay healthy!
:)
Ik begrijp het niet
Wat begrijp je niet?
Waarom heb je bij de externe poort 1515 ingevuld en niet gewoon 25?
Heeft het apparaat waar jouw mailserver op draait het LAN IP adres 192.168.2.58?
Open je poort 25 normaal voor mij?
Ik doe uiteraard niets, dat is iets dat je toch echt zelf zult moeten regelen.
Heeft het apparaat waar jouw mailserver op draait het LAN IP adres 192.168.2.58?
ja
Waarom heb je bij de externe poort 1515 ingevuld en niet gewoon 25?
Ik heb aangepast, ik heb normaal gelaten 25 bij 25 Ik ga niet meer uit tot 1515
25/tcp open smtp 53/tcp open domain 80/tcp open http
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.