Skip to main content
Antwoord

Poort openzetten op V10 voor camerasysteem met vast IP adres lukt niet

• July 7, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Wij hebben zins kort een V 10 modem en een extra 4 G modem voor het buitengebied 

Camera systeem werkte wel op de oude modem  maar op de het modem krijg ik het niet geistalleerd

volgens mij en een ICT man alles ingevuld maar bij poort check krijg ik geen verbinding.

Wat is er aan de hand ?

Heb al een monteurs afspraak staan van KPN maar ik weet niet of dat hij er uitkomt.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@arjanDD, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag over port forwarding hier stelt.

Welke softwareversie heeft jouw Experia Box V10? Is dit de nieuwe KPN Software? Hier is namelijk wel iets veranderd als het gaat om de instellingen bij port forwarding.

Hier lees je hoe je jouw apparaten een vast IP adres kunt geven: Modems met KPN Software: DHCP Binding / Vast IP instellen.

Als je dat gedaan hebt, lees je hier hoe je port forwarding instelt: Modems met KPN Software: Port Forward instellen / UPnP aanzetten. Het is belangrijk dat je bij ‘Service’ een unieke naam geeft en dat je ‘Internet IP adres’ leeg laat.

Kom je er zo uit?

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Hi ​@arjanDD, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag over port forwarding hier stelt.

Welke softwareversie heeft jouw Experia Box V10? Is dit de nieuwe KPN Software? Hier is namelijk wel iets veranderd als het gaat om de instellingen bij port forwarding.

Hier lees je hoe je jouw apparaten een vast IP adres kunt geven: Modems met KPN Software: DHCP Binding / Vast IP instellen.

Als je dat gedaan hebt, lees je hier hoe je port forwarding instelt: Modems met KPN Software: Port Forward instellen / UPnP aanzetten. Het is belangrijk dat je bij ‘Service’ een unieke naam geeft en dat je ‘Internet IP adres’ leeg laat.

Kom je er zo uit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2025

Afgelopen zaterdag is er een KPN monteur geweest en die heeft alles opnieuw ingesteld en het probleem is verholpen 

bedankt voor de reactie 

groetjes Arjan 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super!