Skip to main content

Dit weekend heb ik een Hikvision NVR met twee camera's aangesloten. De NVR heeft een binded (vast) ip adres gekregen. Ik heb een aantal poorten 80, 8000 en 554 in het modem geforward. Als ik in canyouseeme.org een poort controleer wordt aangegeven dat deze niet openstaat. De NVR is via een netgear gs108pe switch gekoppeld aan het modem. De beelden zijn via de wifi en thuisnetwerk gewoon te bereiken. Enig ander puntje is nog dat de nvr na één dag een time out geeft als je 'm via de webbrowser wil bereiken. Via applicatie en app werkt het gewoon. Ik ben niet een ontzettende ip deskundige. Kan iemand mij op weg helpen wat ik nog meer zou moeten doen of controleren?

Hoi @RAN18, bij het forwarden van een poort kan je ook kiezen voor een protocol (TCP of UDP). De handleiding van Hikvision zal aangeven welke je nodig hebt. Heb je die ook ingesteld, naast het nummer van de poort wat genoemd wordt in de handleiding?

Je hebt niet genoemd welk model Experia Box je hebt, maar met deze linkjes heb je voor de 3 meest recente modems uitleg over het forwarden van poorten:

 


Hoi Jasper, dit is de handleiding hoe het moet. Ik had er één waarin stond juist het externe ip adres te vullen. Als je dat doet werkt het niet. Bedankt! 


Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is @RAN18 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.