Skip to main content

Goedemiddag,

 

sinds ik de V12 router heb staan heeft mijn pinautomaat geen verbinding meer met het netwerk. Automaat is verbonden via de wifi. Naar contact met het pinbedrijf blijkt dat er poorten open gezet moeten worden. Poorten 1000-10005 en 15000-15003. Zojuist contact gehad met de klantenservice van KPN maar daar konden ze mij niet helpen en werd ik verwezen naar dit forum. 

 

Wie kan mij helpen. Ik heb hier totaal geen kaas van gegeten.

 

Alvast bedankt

Hi @Eeterij D'n Bal , welkom op het forum!

Kijk hiervoor eens in dit artikel uit de kennisbank. Misschien dat je hier al iets aan hebt.

Laat maar weten of het hiermee gelukt is.

 


Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er voor het aansluiten van een pinautomaat port-forwardings opgesteld zouden moeten worden. Ik zou namelijk verwachten dat het pinautomaat verbinding maakt met de server van het pinbedrijf en niet andersom.

Wat is het merk van die pinautomaat?


Het gaat hierom een verifone v400m


Voor die pinautomaat hoeven inderdaad geen port forwardings ingesteld te worden.

Heeft de pinautomaat überhaupt wel een wifi verbinding met de V12?


Dank je wel voor deze informatie. Heb het probleem terug gelegd bij het pinbedrijf. 


Dank je wel voor deze informatie. Heb het probleem terug gelegd bij het pinbedrijf. 

Heeft dat pinapparaat überhaupt verbinding met de wifi van de V12?


Hallo @Eeterij D'n Bal als je het pinapparaat via CCV hebt besteld, dan  installeren zij de boel en leveren hert werkend op, kost even wat,maar dan heb je ook wat en geen geklooi zoals nu.

Het zijn bedrijfskosten (aftrekbaar) en de BTW is verrekenbaar.