Skip to main content
Vraag

Poortforwarding bij een Experia Box V10

• November 18, 2025
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik probeer bij een Expedia box v10 en een poortforwarding voor een Dahua camera in te stellen op poort 37777, als ik de kennisbank raadpleeg geeft de beschrijven echter een ander menu structuur dan ik zelf zie al ik inlog op het modem.  Ingesloten mijn gemaakte instelling, helaas kan ik de camera niet extern benaderen, wat doe ik fout?

era niet extern benaderen wat doe ik fout?

6 reacties

• November 18, 2025

Laat Internet IP adres leeg.

Dit is het juiste kennisbank artikel:

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Hans_101 . Welkom hier bij de KPN Community en goed dat je hier je vraag stelt. 

Dat jouw interface niet overeen komt zal te maken hebben met dat er nu  generieke KPN  software op jouw V10 staat.  KPN zet in fases iedereen met een moderne modem over naar de nieuwe universele software.  Marlon heeft al het juist linkje gegeven.  

Nu ben ik natuurlijk benieuwd of het daarmee ook gelukt is om jouw Camera van buiten te kunnen benaderen.  Mocht het nog steeds niet werken, laat het hier weten dan proberen we jou verder te helpen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2025

Dank voor jullie snelle reactie, zal binnenkort de aanpassing doen en laten weten of dit de oplossing is.

Erwin van KPN
Moderator

Super.  We lezen graag hoe het afloopt. En mocht het niet werken, denken we graag verder met je mee. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 20, 2025

Vandaag de aanbevolen instelling gedaan, internet IP adres leeg gelaten en daarna modem herstart. Helaas zie ik de camera nog niet. 

Erwin van KPN
Moderator

Ai, dan wordt het een beetje lastig om je hier verder te helpen. Ik denk dat een terugbel afspraak dan een goeie zet is. Een collega kan desnoods je pc op afstand overnemen.  

Een afspraak kun je via deze link maken (even naar beneden scrollen).

Laat je weten hoe het afloopt?