Skip to main content

Zoals de titel al doet vermoeden lukt het mij niet om te port forwarden.

Zie bijgevoegd screenshot voor de instellingen die ik heb toegepast;

 

Vervolgens gebruik ik de website https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ met de knop; use current IP, om te kijken of één van de gedefineerde ports open staat, maar helaas.. alle porten zijn closed.

 

Mis ik een stap!? Ik heb UPnP al uit en aan gezet, de modem firmware geupdate en opnieuw opgestart maar alles zonder resultaat..

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Alvast bedankt!

 

Welke softwareversie draait er op de v12. Is de v12 al eens gereset naar fabrieksinstellingen om en dan poort opnieuw invoeren om te zien of dit helpt.


firmware versie is V12.c.23.04.39.
Ik wacht graag nog even met de wifi resetten, dat is een hele klus om alle apparaten weet te koppelen etc. (smart home e.d.)


Ik heb ook de v12 met die software. Heb hier maar 1 port forwarding openstaan maar dit werkt gewoon. Staan op het workstation echt die poorten open for inkomend?


Moet ik op die PC Norg iets doen om de poort open te zetten? Dat klinkt nieuw voor mij…

Diverse port testing sites geven nogsteeds closed aan.


Op de desbetreffende pc op 192.168.2.9  en ingestelde poortenmoet wel een proces luisteren en aanstaan om reactie OPEN te krijgen op de ingestelde poorten.


Ik heb op de betreffende PC Teamviewer draaien waar ik mijn router public IP (whatsmyip) en poort 9 heb ingesteld voor WOL. Ook heb ik poort 9 inmiddels toegevoegd aan de rij met prot forwarding rules. Helaas is het zo dat ook als de PC met teamviewer aan staat de poort closed aangeeft.