Skip to main content

Ik probeer al zeker 10 dagen Port forwarding te doen voor poort 44158, heb momenteel een Experia Box V10, dit lukt me steeds maar niet, heb alle instructies gevolgd maar toch werkt het niet, nu is mijn vraag of mijn Box dat überhaupt kan, en of een Fritzbox hiervoor een betere optie is, zo ja, waarom is die een betere optie en hoe zou ik er een kunnen bestellen? 
 

Ik zou het erg waarderen als er snel wordt gereageerd

Van een vriend hoorde ik dat ik momenteel 2 adressen heb Ipv-4 en Ipv-6. Is het mogelijk om alleen Ipv-4 te hebben in dat geval?


Heb hetzelfde probleem, en bij kpn zeggen ze fritzbox aanschaffen maar of dat helpt


Hi @forward en @Nathan0084, welkom op ons forum en goed dat jullie het hier vragen. Ik kan jullie beperkt helpen bij het instellen van portforwarding, omdat dit eigenlijk buiten onze ondersteuning valt, maar portforwarding moet gewoon kunnen werken op een V10. Uiteraard wil ik jullie wel op weg helpen. Als je op de volgende link klikt, vind je meer informatie over Portforwarding (en UPnP): Port Forwarding & UPnP: Wat, waarom en hoe, dit is een handig topic van @wjb. Ook dit topic kan helpen: Veelgestelde vragen V10. Hopelijk kunnen jullie hiermee uit de voeten.