Skip to main content

In mijn KPN Experiabox v10a staat een portforwarding op het juiste IP-adres
van private port 7547 naar public port 9002
van private port 443 naar public port 443
van private port 7547 naar public port 9003.

Ik kan er volgens de regel daarboven maximaal 32 programmeren. De hier genoemde hebben de volgnummer 3, 4 en 5 (wat zijn de nummers 1 en 2?).

Nu heb ik het verzoek van een vertrouwde externe hulp om aparte port forwarding toe te voegen van de poorten 22, 80 en 443. Echter als ik port 22 toevoeg, verdwijnt port 443. Idem dito voor port 80.
Hoe kan ik deze 3 allemaal toevoegen?

Vriendelijke groet,
Marianne

Hmmm, dit gebeurde in het verleden af en toe maar zou, voor zover ik weet, niet meer moeten voorkomen. Om het even wat duidelijker te krijgen: je gaat dan bezig met het maken van de port forward voor poort 22. Dat wordt dan nummer 6. Zodra je die klaar hebt, dan verdwijnt nummer 4 (poort 443) en heb je port forwards op 3, 5 en 6? Of wordt de forward op plek 4 dan vervangen door de nieuwe forward die je instelt?

Wat is het versienummer van de firmware op je Experia Box? Je vindt dat onder Overview (links) en dan Router Information.


Sinds vanmiddag is het probleem opgelost. Ik gebruik sinds vanmiddag de Experiabox v12 en daar werkt het allemaal veel gemakkelijker!

Bedankt voor het meedenken!


Goed om te horen, Marianne!