Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb alle instructies gevolgd maar ik krijg het niet werkend. De ingevoerde gegevens diverse malen gecontroleerd maar de modem slaat de wijzigingen niet op.

Wanneer ik een externe port wilt openen en forwarden naar een intern ip adres met de daarbij behorende port en ik sla dit op worden de wijzigingen niet opgeslagen op de modem. Ik zie deze ook niet terug komen in de onderstaande lijst. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben?

 

Probeer het eens vanaf een andere pc of laptop. 


Hi @DutchSparky! Is het ondertussen gelukt de instellingen goed op te slaan? Zo niet, heb je de suggestie van @Nick83 nog gezien?

Zou je verder op onze kennisbankpagina over port forwarding op de Box 12 willen kijken? Daar staat alle nodig informatie overzichtelijk weergegeven. 


Kan je eens een screenshot plaatsen van die port-forwarding die niet opgeslagen wordt?


Ben er achter wat het probleem was. Het veld met externe ip-adresssen mag niet leeg zijn. Door een asterisk in te voeren wordt deze wel geaccepteerd door de modem. Wijzig in de firmware schijnbaar gezien sommige instructies online en hier op het forum staat beschreven dat deze leeg moet zijn. 
 

probleem opgelost!