Mijn Experiabox V10 is geupdate naar de laatste firmware (V10.C.24.06.04). Ik wil nu een port forward instellen naar mijn Proxmox machine die ik een vast ip adres heb gegeven (192.168.2.222). Als ik een nieuwe port forward aanmaak en vervolgens op bijv. mijn telefoon via een 5G verbinding het publieke adres van mijn verbinding gevolgd door :8006 in geef in een browser krijg ik geen verbinding.
Wat gaat hier fout? Een poortscan geeft ook aan dat de poort open staat vanaf buiten. Â
Â
Bladzijde 1 / 1
@Akkermans.mÂ
Dit zal dan een instelling op je server zijn. Check de logs de eens daarvan.Â
Dank je, ga ik doen. Die staat overigens standaard ingesteldÂ
Hi @Akkermans.m,
Hoe staat het er inmiddels voor? Heb je het weer goed aan de praat weten te krijgen en zo ja, wat heb je precies gedaan?Â
Het ligt niet aan de server, ik heb meerdere apparaten waar ook een port forward voor ingesteld moet worden maar die werken ook niet meer. Komt dit door de laatste firmware op de Experiabox 10, voorheen had ik nergens last van.
Als ik nu een apparaat in DMZ plaats kom ik er wel van buitenaf bij maar dat is niet wenselijk.
Zou je hier eens een screenshot willen plaatsen van hoe je de port forwards in hebt gesteld @Akkermans.m? Dan kunnen we even met je meekijken!
Zou je hier eens een screenshot willen plaatsen van hoe je de port forwards in hebt gesteld @Akkermans.m? Dan kunnen we even met je meekijken!
Zodra ik thuis ben, vanavond, zal ik een screenshot maken.Â
Hierbij een screenshot van de port forwardings die ik wil gebruiken
Meer informatie over het instellen van een port forward met de nieuwe software, lees je in het volgende artikel:
Â
TOP!!! Dank je, dat was het probleem ja. Ik had het externe ip adres van mijn verbinding daar ingevuld. Ik heb deze verwijdert en nu werkt het.
Ah kijk aan, dat is zeker top!
Bedankt dat je nog even hebt laten weten dat dit inderdaad het euvel was @Akkermans.mÂ
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.