Skip to main content

goede dag

 

ik heb dus even een vraag

 

ik heb de tp-link Archer MR200 v5 00000001 die ik eerst heb gereset met en zonder simkaart en ik heb die via het kpn netwerk met dus een kpn simkaart op die mifi router gekoppeld nu probeer ik advancedinternet op het 4g netwerk van jullie in te stellen maar dat lukt niet nu heb ik dus dat al wel ingesteld zie foto's maar nog kan ik niet in mijn netwerk komen ik heb het geprobeert met chap of met pap of geen maar ook die pakt die blijkbaar niet kan ik ergens nog iets vinden waar het fout gaat of kan ik in iedergeval wat meer informatie krijgen over hoe ik dit wel werkend kan krijgen want mij zelf lukt het even niet

 

ik hoor graag van jullie

 

alvast bedankt

 

met vriendelijke groet Tobias Kasander 

wat een vaag verhaal! 

 

Wat is de situatie en wat probeer je te bereiken, laten we daar eens mee beginnen. 


mijn situatie is dat ik een Nas apparaat heb ( een Nas is een netwerkschijf waarmee je nog veel meer kan dan alleen als back-up systeem te gebruiken ) met wordpress erop en die wordpress site wil ik graag weer in de lucht hebben maar mij lukt dat niet de router die daar achter staat is een 4g mifi router van tp-link mr200 die dus via 4g abonnement die ik bij KPN heb verbinding maak met internet alleen nu is mijn wordpress site niet in de lucht als ik op ga zoeken met port scanner zegt die constant poort dicht of poort geblokkeerd maar alles staat gewoon goed dus dat ligt toch aan het netwerk van jullie nu kon de klantenservice niks voor mij betekenen daar in dus vraag ik het maar even hier sorry voor de lange teksten maar dat is mijn manier van uitleggen


Gebruik eens punten en hoofdletters. Dan is er misschien nog wat van te volgen. 


sorry ik was even de foto vergeten toe te voegen

 

maar na 2 keer geprobeerd te hebben kan ik blijkbaar de foto niet bijvoegen

 

nu uw 2de vraag of ik gebruik kan maken met hoofdletters en punten nee sorry dat kan ik helaas niet zet ze altijd op de verkeerde plek sorry ik hoop op uw begrip en dat ik het daarom ook niet ga doen


Heeft KPN de mifi router geleverd? Als je de handleiding erbij pakt en Hoofdstuk 10 openslaat, staat daar hoe je port forwarding ed instelt. Heb je dat gedaan?


nee ik heb het al langer in huis bij Vodafone heeft het gewerkt nu KPN nog vond Vodafone niet erg goed meer


dat was vraag 1, nu vraag 2 nog (veel belangrijker). Staat bv je oude VF/Ziggo IP adres nog in de firewall? (vraag3)


nee ik heb het helemaal gereset 2x zelfs dus dat kan lijkt mij niet


dat was niet de vraag, heb je de handleiding gevolgd voor het instellen van port forwarding? Bij een reset worden waarschijnlijk alle instellingen weggegooid, dus ook die instellingen die werkten bij VF/Ziggo


welke handleiding ik heb in ieder geval de handleiding van de tp-link mifi router meer niet


waar hebben we het nou over? over de tplink! dus ja, die handleiding, heb je die gevolgd? (ik haak bijna af)


sorry maar ja die heb ik gevolgd die staat ook goed erin


de poerten bedoel ik die er goed in staan


Ha @tobiasvan1000, als je op het zwarte vierkantje met de twee witte ‘bergjes’ onderin klikt, dan zou je gewoon een foto toe moeten kunnen voegen, als deze niet te groot is. Hoe het precies werkt met deze TP-Link weet ik niet, maar wellicht kan de community verder met je meedenken aan de hand van de foto's.


goede dag ik ben hopeloos ik had voordat ik mijn KPN abonnement afsloot had ik gebeld naar de klantenservice om te vragen of jullie dat ondersteunen ze zijden ja nu blijkt dus dat het antwoord nee is os nou ja ik krijg het niet aan de praat dus hoe kan ik dit oplossen ik hoor graag van jullie alvast bedankt met vriendelijke groet Tobias Kasander


Beste mensen,

 

Het probleem is opgelost. Op de klantenservice worden wel al gek van me denk ik, Ik heb ze zo vaak gebeld dat ze maar een ticket hebben aangemaakt, Voor de technische dienst. Die heeft het opgepakt en er zat een fout in het KPN netwerk. die hebben ze nu uiteindelijk kunnen oplossen. Maar @Marcia_  en de mensen van kpn zou wel fijn zijn als dit gelijk kon was dit hele topic er niet geweest. In ieder geval bedankt voor het mee denken