Skip to main content

Ik hoop dat een niet-internet vraag ook toegestaan is.

Is iemand er in geslaagd de power save uitschakeling van een Beats Pill te disablen of de tijd te verlengen? Is slechts iets van 10 min.

Why does my Beats Pill keep turning off?

This is probably caused by feedback between the speaker device and the microphone in your cellular device. To solve this, it might be best to use your phone as a Bluetooth device to connected with the Beats Pill from a distance or use a longer ⅛” stereo audio cable to connect with it from further away.

 

Google Translate : 

Waarom wordt mijn Beats Pill steeds uitgeschakeld?

Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door feedback tussen het speakerapparaat en de microfoon in je mobiele apparaat. Om dit op te lossen, is het misschien het beste om je telefoon als een Bluetooth-apparaat te gebruiken om op afstand verbinding te maken met de Beats Pill of om een langere ⅛” stereo-audiokabel te gebruiken om er vanaf een grotere afstand verbinding mee te maken.


Het lijkt erop of Google dit antwoord zelf samenstelt. (Ik heb trouwens echt wel uitgebreid gezocht)

Maar het probleem is: De Beats Pill als luidspreker voor een Mac Book (omdat de interne speakers defect zijn) werkt goed, maar als je langer dan 10 min geen audio hebt, schakelt de Beats Pill uit. Terwijl de auto-off 30 min zou moeten zijn.