Skip to main content

Epson printer fotolijst verliest steeds de connectie na de update van een half jaar geleden.

Ik lees hier veel verhalen met het zelfde probleem. 

Wanneer denkt KPN dit te fixen?

P.s. ik ben op de hoogte van de seperate 2.4ghz netwerk aanmaken. Maar dit is ook niet stabiel.

Wat in de router ook aangepast is, is de WPA-beveiliging, zet die op WPA2 in plaats van WPA3 of de combi WPA2/WPA3, dan moet het lukken.

Veel (oudere) draadloze apparatuur kan niet met WPA3 overweg @JFDeleeuw 

Succes.

Wat in de router ook aangepast is, is de WPA-beveiliging, zet die op WPA2 in plaats van WPA3 of de combi WPA2/WPA3, dan moet het lukken.

Veel (oudere) draadloze apparatuur kan niet met WPA3 overweg @JFDeleeuw 

Succes.

Goede info dit, thx!

Ik heb het even double checked maar helaas stond hij bij mij op WPA 2 personal:) 

Probeer dan eens WiFi 6 uit te zetten. Dus van Wireless mode "ax" maakt u "b/g/n" of iets in die richting. Zowel bij 2,4 Ghz als bij 5 Ghz. Dan opslaan. En mogelijk nog een keer de router opnieuw opstarten. 

Probeer dan eens WiFi 6 uit te zetten. Dus van Wireless mode "ax" maakt u "b/g/n" of iets in die richting. Zowel bij 2,4 Ghz als bij 5 Ghz. Dan opslaan. En mogelijk nog een keer de router opnieuw opstarten. 

Bedankt voor deze waardevolle toevoeging:). Ik ga het proberen

Ha @JFDeleeuw, is het nog gelukt te testen met Wifi 6 uit? Was dit de oplossing?

Reageer