Skip to main content

De thuis app werkte prima to hij geheel verdween van mijn phone. Na nieuwe installatie werd gevraagd om het wachtwoord van wifi, maar dat kon ik altijd op die app zien en helaas… Dus vroeg kpn mij om de experiabox V10a te resetten met een paperclip. Dan kon ik met het originele wachtwoord op de box inloggen. Dat wachtwoord is volgens de installatie thuis app verkeerd. 2 maal geprobeerd, 2 maal niet kunnen inloggen op de app. Toen per pc de modem via kpn gereset. Ook daarna werd het wachtwoord als verkeerd beschouwd. Toen, omdat ik het wachtwoord van de wifi ook niet meer had, dat via kpn gewijzigd. Dat lukte prima. Wifi kan ik dus weer gebruiken (4 pc's, 4 phones en 1 camera). De thuis app komt niet verder, ook niet met de originele login achterop de modem. Na bellen met kpn wordt ik zo vaak omgeleid totdat er een mogelijkheid is gevonden door kpn om te zeggen: je hebt die en die link nodig, die sturen we per sms en we hangen nu op. Doei! De live chat doet ook zoiets, dus probeer ik het maar hier.

 

De vraag: Hoe installeer ik de thuis app zonder problemen? (rekening houdend met het bovenstaande, dus niets werkt!)

met vriendelijke groet,

Roy Glashorster

Ik had met de app ook het probleem bij inloggen. 

Zit er achteraan bij het wachtwoord en leesteken? (zoals !?) het toetsenbord op mijn mobiel zet daar direct een spatie achter. Dat vind de app niet leuk. 


helaas, er zitten geen andere tekens in dan 1 cijfer, letters en hoofdletters...


Na lang zoeken bleek het toch mijn eigen fout te zijn. Admin password verwisseld met de beveiligingssleutel. Alles in orde nu.