Skip to main content

Wanneer ik de Honewell T6R wil koppelenĀ met de app dan zie ik elke keer auto-hotpot met daar onder Adroid AP staan op mijn telefoon waar normaal Lyric hoort te staan. Hierdoor kan ik de app niet koppelen met de Honewell T6R.

hij werk op 2.4ghz en heb 5Ghz even uit gezet in de Experiabox v10 maar ook dan doet hij niets.

Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen

5 Ghz zou ook helemaal niet uitgezet hoeven worden, 2.4 Ghz is er tegelijkertijd. Als ie alleen op 2.4 werkt zou 5 niet eens in de weg zitten want dat wordt dan eigenlijk niet eens 'gezien'.

de LAN poorten, en wifi (2.4 en 5) vormen Ć©Ć©n netwerk.

Als ie Android AP ziet staan staat je Hotspot op je telefoon aan en is je telefoon NIET met je wifi verbonden. Dat kan namelijk niet tegelijk.


Bedankt voor je reactie mijn mobile hotspot staat uit op mijn telefoon. dus vandaar dat ik niet snap waarom ik die melding kreeg.

Ā 


mijn mobile hotspot staat uit op mijn telefoon

Heel vreemd idd tenzij het van een andere telefoon in de buurt was (buren ofzo).
Was het wel de volledige netwerknaam van je mobiele hotspot?


Telefoon van mijn vrouw lag ook in de woonkamer zou dat het probleem kunnen zijn.


ā€¦. als die op hotspot stond, mogelijk. Anders niet natuurlijk.

Verder: ook al was die hotspot in de lucht dan had je nog uit een 'ā€™lijstā€™ā€™ in de lucht zijnde wifinetwerken moeten kunnen kiezen.

En voor als je het niet weet AP (bij Android AP) staat voor accesspoint.


Tja raar ik krijg elke keer Android AP te zien. Hotspot op beide telefoons uitgezet en dan krijg ik het nog te zien.Ā 

Misschien is de thermostaat ondanks dat hij nieuw is defect.

Maar bedankt voor je informatie.Ā 


Inmiddels is het probleem opgelost.Ā 

De nieuw aangeschafte thermostaat Honeywell T6R bleek stuk te zijn.

Deze is omgeruild en alles deed het meteen totaal geen probleem met wifi.

Bedankt voor je reactie.