Mijn wifi is in huis perfect helemaal geen klachten over maar ik heb eeen buitencamers
en de wifi snelheid is een ramp
Als ik de trap afloopt zie je zo de wifi snelheid minder worden.
Wie heeft een oplossing ?
Mijn wifi is in huis perfect helemaal geen klachten over maar ik heb eeen buitencamers
en de wifi snelheid is een ramp
Als ik de trap afloopt zie je zo de wifi snelheid minder worden.
Wie heeft een oplossing ?
Die dingen bekabeld aansluiten. Ze hebben toch ook stroom nodig? Hoe heb je dat geregeld? Waarom heb je er wel een stroom kabeltje naar toe gelegd, maar geen utp kabel?
Stom van mij ga ik doen bedankt.
Hoi ​
Â
Bedankt voor het mee denken de wifi in huis is perfect het gaat om de cameraÂ
Ik ga daar een kabeltje naar toe trekken.
Beste ​
Wil het niet eenvoudig, dan kun je een DVS1200 powerline set kopen , 1 bij de modem en 1 bij een stopcontact bij de camera en de camera daar met een kabel op de powerline aansluiten.
Zo heb ik het met de camera opgelost.
Dan heb je ook een ‘bekabelde’ verbinding via het stroomnet.
Succes.
BedanktÂ
Je zei dat de verbinding minder werd als je de trap afloopt, daardoor dacht ik dat je Wifi verbinding op die plek niet optimaal was. Op die plek maakt dat, afgezien van de camera, minder uit begrijp ik. Dankzij Jan heb je nog een alternatieve optie waarmee je het kan bekabelenÂ
Dat klopt de wifi in huis is perfect dus ik zal toch een kabeltje moeten trekken
Ik heb de camera nu bekabeld aangesloten maar ik vind het nog niet lekker lopen.
Ik heb de camera nu bekabeld aangesloten maar ik vind het nog niet lekker lopen.
Waarom niet?
Het is precies hetzelfde als met wifi
Kan je wat meer uitgebreider omschrijven wat je ziet / ervaart?
Heb je de kabel die nu naar de camera loopt getest op snelheid? Laptop of pc op aangesloten en een speedtest gedaan? Dan weet je zeker dat de kabel goed is.
Kabel getest met kabeltester blijkt een breuk in te zitten dus ga een nieuwe kabel trekkenÂ
BedanKt voor de hint
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.