Skip to main content
Beantwoord

Problemen met integratie van Netatmo Camera via Experia Wifi in Apple Woning app

• September 13, 2019
  • 28 reacties
  • 1314 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Helper
  • January 27, 2020

Marcia, wederom bedankt. Ik heb inmiddels de starter set besteld. Ik hou jou op de hoogte van mijn bevindingen.

Groet

• Helper
  • January 28, 2020

Hallo Marcia,

ik heb de nieuwe draadloze super wifi versterkers ontvangen, aangesloten (gaat bijzonder makkelijk en stelt dus niets voor). Resultaat viel tegen, eigenlijk geen verbetering en op 1 belangrijke plek (garage waar het mij in feite om gaat) zelfs een bijna nihil upload snelheid. Met de draadloze versterkers was de stabiliteit van Apple Woning app met Netatmo presence camera in mijn geval nog slechter geworden. Terwijl de draadloze versterker op 3 meter van de camera was geïnstalleerd. Dan is € 149 voor de draadloze wifiversterkers een te dure investering.

De versterkers zitten inmiddels weer in de doos en gaan morgen retour vanwege het ontbreken van enige verbetering in mijn situatie. Jammer, mijn verwachtingen waren erg hoog m.b.t de super wifi versterkers.

Bedankt voor het meedenken en ik ga eens rustig kijken hoe ik het ga/kan oplossen. Ik denk bekabeld.

groet

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Nah, wat balen dit! Ik had toch een positiever bericht verwacht :-(. Bekabeld is altijd de beste optie, mocht deze mogelijkheid er zijn. Wel echt jammer om te lezen dat je hier niet mee geholpen bent. Bedankt dat je het liet weten in ieder geval!Â