Skip to main content

Hier sinds een paar weken echt last van de WiFi ik heb 2 superwifi punten en die deden het altijd prima. Nu sinds een paar weken zodra ik de woonkamer verlaat geen WiFi en op de computer ook niet altijd dat duurt dan even. Op iPad en mobiel steeds geen verbinding te krijgen soms.

graag zou ik een nieuwe modem willen want ik denk dat het daar aan ligt.

heb de experia box al paar keer gereset.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welke experiabox heb je?


Heb de experiabox v10


Dat je daar een probleem mee hebt is zo goed als uitgesloten. Overigens moet de wifi van de v10 uit. Staat ie ook uit?


Alle lampjes branden gewoon maar zodra ik de woonkamer uitloop gaat de WiFi van mijn telefoon weg en op de computer boven hebben we ook geen WiFi meer terwijl er op die verdieping WiFi superpunt staat


Ok gaan we doen


Alle lampjes branden gewoon maar zodra ik de woonkamer uitloop gaat de WiFi van mijn telefoon weg en op de computer boven hebben we ook geen WiFi meer terwijl er op die verdieping WiFi superpunt staat

Is die SuperWiFi bekabeld aangesloten? 

(niet zo handig dat @Fritssie1977 in dit topic er tussen door komt fietsen)


Ik heb gewoon een vraag gesteld en antwoord gekregen sorry dat het door JOU topic is.

 

joep1965 dank je wel WiFi werkt weer normaal.

 

Er is 1 wifipunt bekabeld aangesloten aan de router.


@Fritssie1977 en @Nick83 ik heb om het overzicht te bewaren even de topics gescheiden. Dit om beter het overzicht te bewaren. @Fritssie1977 zou je je profiel voor de zekerheid kunnen invullen? Dan kan ik metingen doen als dat nodig is. Daarnaast ben ik nieuwsgierig wat het antwoord is op de vraag van @Nick83. Ik hoor graag van je! :relaxed: