Skip to main content

Goedemiddag KPN,

 

Al zeker een jaar hebben wij het probleem dat ons internet erg verstoord is en valt onze tv ook regelmatig uit. Ons modem is inmiddels al flink verouderd. Ook lopen er snoeren door de gehele woonkamer, wat behoorlijk storend is. Graag zou ik de aansluiting van TV en internet draadloos willen. En een nieuw modem om het probleem te verhelpen. Alle controles voor WiFi en tv heb ik al meerdere malen uitgevoerd maar werkt eventjes en dan komt het probleem toch weer terug. De aansluiting loopt momenteel via onze vaste telefoon lijn, die wij inmiddels niet meer gebruiken. Graag zou ik het abonnement daar op aanpassen. Zouden jullie mij kunnen helpen? Wat zijn mogelijkheden die jullie momenteel kunnen bieden? 

 

Zonder kabels gaat u niet lukken. De ontvanger moet met aan kabel aangesloten aan de experiabox. Welk modem heeft u?


Welkom op het forum @Anneerin6! Bekabeld is altijd de beste manier. In de huizen waar dat niet lukt kunnen we een alternatief leveren. Welk alternatief het best past en of dit werkend is hangt af van het huishouden en het huis waarin het moet werken. Kun je om die reden je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zal ik de hele verbinding en huidige apparatuur even voor je nakijken.  Kijken we samen wat de mooiste oplossing voor je is.