Skip to main content

Ik kijk via app en nu het kpn geworden is wordt ik er iedere keer uitgegooid. WiFi is op mijn slaapkamer zo slecht. Alles is al gedaan dus vraag niet opnieuw te starten etc. Mobiel abonnement afgesloten is duurder dan T-mobile en de Thuis/Mobiel korting krijg ik niet. Kan het nog slechter?????

*admin: afgesplitst

Kijk je via de Videoland-app of kijk je videoland via de KPN ITV app? Dat is helaas niet uit je tekst te halen, @Jmarijke .


Nee ik keek al via mijn app op tv. Nu heb ik net weer in moeten loggen want als ik er uit ga verbreekt kpn de verbinding.


Internet is traag, zenders laden traag en WiFi is beroerd op de slaapkamer. Mobiel is ook een drama, dit zou toch niet mogen. Ik kom van Telfort en T-mobile, ook niet perfect maar interactieve tv nooit last gehad en ik dacht dat ik door de combinatie en minder gb goedkoper uit zou zijn. Niet dus!!!


Nou zeg je nog niet welke app je bedoeld.

Die van Videoland zelf, of die van KPN.

Dit topic gaat over Videoland via KPN namelijk. Het Videolandpakket bij ITV dus.

De snelheid van de decoders bij KPN is drama op het moment. (hier duurt alles zo'n 10 seconden). Internet zou net zo snel moeten zijn als via KPN; het is dezelfde lijn.

Er is een verschil tussen wifi-bereik en wifi-snelheid. Welke is er slecht?

Meet eens de snelheid die je krijgt. Via kpn.com/speedtest. Via Fourstack kun je zien wat de capaciteit van je lijn is.


Ik heb de test weer gedaan. En kwam uit op 6mb ofzo. Het is ook wel eens 12 of met heel veel geluk in de 20. Maar de 50/50 haal ik niet als ik op bed lig omdat ik ernstig ziek ben. Nu moet ik boven ook weer opnieuw inloggen in de videoland-app. Ik wordt hier erg triest van en overweeg in januari als het niet beter wordt, voornamelijk de WiFi, toch andere maatregelen te nemen.


@ Jmarijke

zie reactie moderator op de andere plek met je zelfde vraag …..


Gelukkig gaat het met je gezondheid weer flink beter?


Nee ik lig veel in bed, wifi blijft echt dramatisch. En wordt steeds beroerder na tig keer opstarten.

Ik ben vanuit T-mobile ook met de mobiel naar KPN gegaan. Ook dit is echt het slechtste wat ik ooit had moeten doen. Véél duurder voor minder gb's omdat ze de korting gewoon niet geven. 

Zo fijn in deze tijd :-(((


Hi @Jmarijke, Welkom hier. Bedankt voor je vraag. Je bent óók met mobiel naar KPN gegaan? Je hebt dus internet en tv van KPN (niet Telfort) én mobiel? Dan zou je korting moeten krijgen op mobiel. Daarnaast, als je wifi slecht is, dan kun je de Wifi Manager doorlopen. Bij een te lage snelheid voorzien we je van een gratis oplossing. Hopelijk ben je hiermee geholpen en kun je weer ongestoord en in alle rust Videoland kijken. 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!