Skip to main content

ik vind het wel raar ik zie hier zo veel klachten over die wifi en ik neem al 12 keer  contact met klantenservice  plus  ondersteuning van kpn   

vrijdag 15-01-2021  is voor de 7 keer monteur langs geweest  en weer is er iets niet goed  alles is door de kpn monteur  vast gemaakt  elke  keer wordt het anders gedaan 

 

nu is theo langs geweest dikke 10 voor hem  maar ik ben nu 1-5 jaar verder en  ik ben er nu eindelijk achter dat het product kpn echt kut is  en zit er over te denken weg te gaan  als  ik kan    

 

ik ben met laptop van 3 maanden oud  naar winkel gegaan blijkt dat  de v10  modum niet de gewenste 5g kan  uitzenden naar mijn laptop op nog geen 10 meter  afstand van modum en wifi schotel  staat 

kpn  aub hou op met dat gelul en ga de mensen nu eens helpen en  te gemoet komen voor de geleden kosten  klachten  maken heb geen zin ze geven toch geen antwoordt  

vriendelijke groet pieter van lith 

admin: eigen topic voor je vraag aangmaakt

Perfect!! maar er moet dus een kabel naar boven voor je psp 4. Heb je geen maatje die dat voor je kan doen?


vanuit de meterkast moet ik met kabel  naar psp 4  trekken ja en  vanuit de meterkast moet ik een kabel naar 2 schotel met splitter  er tussen  voor de tv ontvanger plaatsen


die staat op 1 verdieping rijtjes huis 130 vierkanter meter


Vanuit de meterkast moet een kabel naar de psp4. Aan die kabel hang je dit kastje en daar sluit je de tv . de schotel en je psp4 op aan.


ik zal het even duidelijk zeggen  ik heb mijn psp 4 beneden in  tv kast staan  bij de ontvanger schotel 1

 

schotel 2 staat op 1 verdieping  die moet ook een internet kabel gaan krijgen  maar die moet gesplits worden vanwege de tv ontvanger en  printer en pc computer boven die doen het gewoon weg niet te weinig  wifi ontvangst  daar 

de hoofdschotel staat in meter kast  en het huis  komt uit 1970 dus alles is van hout zowat


heb je drie schotels?


ja


En is de tv ontvanger beneden ook op een schotel aangesloten? of loopt daar wel een kabel naar toe?


nee alleen de schotel in meter kast die is aan gesloten op modem met kabel

schotel 1  in de woonkamer  daar gaat vanuit de schotel en kleine draait naar tv ontvanger 

dat is het geval bij schotel 2 boven ook  vanuit de schotel naar tv ontvanger


Ok tsja ideaal is het niet. Ik zou in ieder geval een kabel naar je psp4 trekken. Dan kan je probleemloos gamen. Dan zet je er een switch bij voor de schotel en de tv ontvanger. Dan heb je het prima voor elkaar. begin daar eens mee als je dat ziet zitten.


ja dat ga ik ook regelen  maar dat hoorde ik dus gister van theo  ik heb vanaf 2016 tot nu geen goede ontvangst gehad en klanten service zeg je moet het er mee doen met die 30,6 mb ik ontplofte  ik moet het gaan reglen maar die 2,4 signaal zit in de weg met mijn laptop nu ook  je heb gezien wat voor verschil het is  maar zelf met die 5g stick  komt die signaal van 2,4 er door gooid hij alles eruit en geef aan dat ik geen internet heb dat is dan toch  zo probleem met die stomme modem of ben ik nu gek


en echt alles valt uit tv radio en computers zelf de schotels gaan over naar oranje of blauw


Je kan met de wifi versterker de 2.4ghz en de 5ghz band niet apart instellen. Maar ga aan de slag met die kabel dan komt het helemaal goed.


ok ga het regelen bedankt voor het uitzoeken en helpen