Ik heb problemen met o.a. het wifi netwerk. Ik heb een Experia V10 modem met 3 Experia wifi kastjes. Een paar weken geleden viel continu het wifi netwerk weg, er kon op geen enkele manier contact worden gelegd met het wifi netwerk. Hier is later een monteur bij geweest en het probleem zou mijn (bedraad) Sonos systeem zijn. Hierop hebben wij het Sonos systeem draadloos gemaakt en het zou nu beter moeten gaan. Helaas hebben wij nu het volgend probleem. Vele apparaten worden nu stelselmatig uit het netwerk gegooid. Sonos die niet meer gezien wordt, d.w.z. alle luidsprekers in alle kamers. Telefoons die geen verbinding kunnen maken met het wifi netwerk, Apple TV die geen verbinding kan maken met het netwerk etc. Alle apparaten worden uit het netwerk gegooid en er wordt gevraag naar het wachtwoord om in te loggen. Voer je dit wachtwoord in, dan blijft het antwoord, wachtwoord onjuist. En ja, ik voer het juiste wachtwoord in. Dit duurt een paar uur en dan loopt ineens alles weer goed. Totdat het wifi netwerk geen zin meer heeft en dan wordt alles er weer uit gegooid. Vreselijk vervelend. Ik heb pas sinds 4 maanden KPN en met Ziggo (sorry) heb ik hier nog nooit last mee gehad. Tevens heb ik een probleem met het terug kijken van programmaâs op mijn 4k box. Tot aan de eerste reclame kan ik kijken, hierna springt het beeld op zwart en is kijken afgelopen. Weer opnieuw het programma starten en hopen dat je hierna door kan kijken. Dit lukt tot de volgende reclame en dan begint het weer opnieuw.
Wie o wie kan mij helpen deze problemen op te lossen. Ik zou nu graag eens na 4 maanden een probleemloos netwerk hebben en fatsoenlijk tv kunnen terug kijken.
Â
Ik ben benieuwd naar de oplossingen/reactieâs.
Â