Skip to main content

Ik heb een projector lamp gekocht maar die werkt alleen op 2,4ghz ik heb experio box v10 en hoe krijg ik die op 2,4 ghz want de gsm kan niet verbonden worden met de projector

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb een projector lamp gekocht maar die werkt alleen op 2,4ghz ik heb experio box v10 en hoe krijg ik die op 2,4 ghz want de gsm kan niet verbonden worden met de projector

Hoi @Skylarklee 
log in op het modem met 192.168.2.254
als dit de eerste keer is vul dan geen wachtwoord in, het modem vraagt je zelf om een aan te maken.

Geef de beide wifi's andere namen en je kunt dus de snelheid kiezen door de juiste naam te kiezen.


Ik heb het geprobeerd maar lukt me niet, via kpn moet je dan op het balke wifi drukken en dan optie kiesen maar ik krijg alleen blanco pagina 


Als je me de stappen wilt uitleggen zou fijn zijn ben mischien een leek erin haha 


Maar als ik me gsm kijk naar me instellingen wifi staat frequentie 2,4 ghz dan moet het tog wel goed zijn maar me dochter heeft een andere gsm I Phone en gaat om haar en ze krijgt de gsm niet verbonden met het apparaat


Ik heb een projector lamp gekocht maar die werkt alleen op 2,4ghz ik heb experio box v10 en hoe krijg ik die op 2,4 ghz want de gsm kan niet verbonden worden met de projector

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

In beginsel moet dit sowieso al geen probleem zijn. De Experiabox zend zowel 2,4 als 5 GHz uit. Dat ding hoort gewoon te werken. 

Waar loopt u tegenaan bij het installeren? Kunt u dat eventueel laten zien met een schermafdruk?


Moet ik laten zien als ik op de link druk van 192.168.2.254

 


Of waarom me dochter haar gsm niet verbindt met de projector lamp ze heeft een app op haar gsm gezet voor de lamp maar hij verbindt niet met de lamp en de klanten service geeft aan moet op wifi 2,4ghz 


Of waarom me dochter haar gsm niet verbindt met de projector lamp ze heeft een app op haar gsm gezet voor de lamp maar hij verbindt niet met de lamp en de klanten service geeft aan moet op wifi 2,4ghz 

Dat is ook helemaal geen probleem, die 2,4 GHz. Dat heeft de v10 gewoon.


Die lamp moet eerst geïnstalleerd worden. Dat is met het simpel installeren van een app niet klaar. Hoe het wel moet, dat staat in de handleiding. Waar gaat het fout als u gewoon de handleiding volgt?