Skip to main content

Ik heb een minecraft server. Eerst deed hij het met het public ip addres. maar nu werkt hij niet meer alleen nog met het ipv4 addres kan ik zelf erop

 

Kan iemand me helpen?


Hoi @Jorn Boerema. Welkom op het KPN Forum. Helaas heb ik zelf niet het antwoord op jouw vraag. Ik hoop dat een andere forumgebruiker hier wel een antwoord op heeft en wil delen in dit topic. :relaxed:


Kan jij eens screenshots plaatsen van alle instellingen die je op de Experia Box hebt doorgevoerd om jouw Minecraft server van buitenaf benaderbaar te maken?


@Jorn Boerema Ik zie dat wjb een aantal dagen geleden een vraag aan jou heeft gesteld en dat je daar nog geen antwoord op hebt gegeven. Is het probleem inmiddels al verholpen?


@Jorn Boerema Ik zie dat wjb een aantal dagen geleden een vraag aan jou heeft gesteld en dat je daar nog geen antwoord op hebt gegeven. Is het probleem inmiddels al verholpen?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het probleem zelf al hebt kunnen verhelpen. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer