Skip to main content

Onder de Wifi instellingen van de Experia Gui wordt bij “Basic” de QR code getoond.

Als je erop klikt kun je die printen.

Maar als je naar “Guest Wi-Fi” gaat dan staat die QR code er niet.

Ik wilde die code even printen voor gasten. Als ik de Android App gebruik wordt de code wel getoond.

Heeft het een reden dat op de Modem Gui de guest Code niet wordt getoond?

Heeft u SuperWiFi's? 


 


Ja..Ik heb Super Wifi’s

De screen print hierboven is van de ‘Mobile’ variant van de web gui.

 Als ik die activeer op de laptop (Chrome - Inspecteren) dan krijg ik inderdaad ook de QR te zien.

Maar niet op de Desktop variant van de pagina. 

Lijkt mij een Bug..


 


Ha @Mendek, vreemd! Ik weet niet zeker of dit een bewuste keuze is, dus ik ga dat even navragen. Je kunt in de tussentijd eventueel printen vanaf je telefoon óf een screenshot maken, die dan naar jezelf mailen en dan alsnog printen.


Of je genereert die QR code zelf even via https://qifi.org.


Ha @Mendek, vreemd! Ik weet niet zeker of dit een bewuste keuze is, dus ik ga dat even navragen. Je kunt in de tussentijd eventueel printen vanaf je telefoon óf een screenshot maken, die dan naar jezelf mailen en dan alsnog printen.

Heb je het nog na kunnen vragen?

 

Mvg


Ja, maar nog geen reactie! De collega's zijn momenteel heel druk bezig met de nieuwe firmware van de Box12. Ik wacht het dus nog heel even af voordat ik een herinnering er achteraan stuur. Maar zodra ik meer weet, laat ik het je zeker weten. 


Inmiddels wel een herinnering gestuurd, @Mendek!


We zijn eruit!:laughing: Het klopt dat het niet getoond wordt in de browser: na de volgende firmware update wordt dit veranderd en zal je de QR-code ook zien als je via de browser ingelogd bent!