KPN
Ik ben in het bezit van een stereotoren
Nu is deze bekabeld met een coax kabel maar sinds 25-02 werkt deze ontvangst niet meer
Wat te doen
Radio luisteren via de TV ?
Aan deze toren zitten diverse speakers door het huis
WAT TE DOEN
Johan
Admin: post samengevoegd met je eigen topic
Beantwoord
Radio via coax werkt niet meer sinds overstap naar KPN
Beste antwoord door PeterG
fredskapeen schreef:
Wil eigenlijk een oplossing binnen mijn huidige KPN abonnement, een apart Ziggo betaald abonnement om weer FM radio te ontvangen lijkt mij een beetje raar en ook geen Digitenne oplossing.
Of je huidige interactieve ontvanger aansluiten op je versterker. Er zitten flink wat radiozenders op.
Of toch iets investeren in een DAB+/internetradio combi. Zul je veel plezier van hebben.
Versterker>Tuner>luidsprekers.Technisch is de volgorde tuner>versterker>luidsprekers. De tuner levert kpn; dat is tevens de tv-ontvanger 😉 Wil je andere radiomogelijkheden (danwel zenders) dan zelf een DAB+/internet-tuner aanschaffen bijvoorbeeld.
Wil eigenlijk een oplossing binnen mijn huidige KPN abonnement,Voor DAB+ is geen abonnement nodig; internetradio kan via je KPN internetabonnement. Net als extra ontvangers (i-tv/digitenne).
Het kabelbedrijf heeft indertijd toch ook je versterker en FM-tuner niet betaald/geleverd voor je? Of je computer?
KPN levert een radio-tuner want daar wordt tevens de tv-ontvanger voor gebruikt. Je kunt meerdere ontvangers in je abonnement aanvragen: i-tv of digitenne. Dus je kunt het gewoon in het abonnement houden.
Wil eigenlijk een oplossing binnen mijn huidige KPN abonnementBij Ziggo gaat binnen 1½ jaar de FM er ook uit en zullen ook die gebruikers de losse tv-box moeten gebruiken voor radio. Net als bij KPN. Geen verschil dan meer. (of DAB+/internet-tuner)
CvdM: Ziggo mag tot 31 dec. 2019 FM blijven aanbieden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.