Goedendag,
ik heb al meerdere maken contact gehad met kpn over ons probleem, voorheen had ik ziggo en nooit ergens last van maar sinds wij verhuist zijn en kpn hebben is het echt heel erg ***.
Ik speel altijd veel spellen en tijdens het gamen verlies ik gewoon compleet de verbinding en ben nu op zoek naar een oplossing.
Ik heb een bekabelde verbinding vanaf de router van kpn naar mijn PC.
Ik heb de pc sinds een paar dagen maar voordat ik de nieuwe had had ik het probleem ook al.
7950x3D AMD
4070Ti Super
32GB Ram
Na wat onderzoek en meerdere malen gedisconnect te zijn geweest en er heel veel woede vrij kwam omdat met online gaming zodra je disconnect het eigenlijk over is. Dan ben je gewoon dood.
Kwam ik op wat tests uit en die gaven aan dat de connectie savonds gewoon echt niet te doen is en kpn niet aan de snelheden komen die zij aanbieden.
https://www.waveform.com/tools/bufferbloat?test-id=ea25b2c8-6e21-4e07-a447-9b45c9a151b3
dit is de test en daar zie je ook dat de connectie gewoon vol loopt en alles disconnect.
Nu is het zo dat de wifi wel stabiel blijft en geen disconnects ervaart?
Ik denk dat ik zelf even een nieuwe lan kabel ga proberen maar als dat het niet is kom ik zeker weer terug bij kpn zelf. Dit moet echt opgelost worden.
Misschien hebben meer mensen ervaring met dit probleem en een oplossing kunnen delen?
Thanks.
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels en taalgebruik